Terug naar overzicht
Euh, hoe bedoel je? Ik ben nog niet ver in mijn voorbereidingen, maar was eigenlijk niet van plan daar tekstjes voor te voorzien. Of bedoel je een speech? Is toch geen must?
@ Mona: ik denk dat Stefanie de tekst voor de uitnodigingen bedoelt :-).@ Stefanie: wij hebben het simpel gehouden en hebben: Wij willen deze speciale dag graag met jullie delen! Graag nodigen wij jullie dan ook uit voor een hapje en een drankje. Wij verwachten jullie van 16.30 uur tot 18.00 uur in onze feestlocatie “Salons Caipirinha” te 9820 Merelbeke, Burg. Maenhautstraat 92A. Graag een seintje vóór 1 augustus 2012 via tel of email.Groetjes!EvelienEn Wij willen deze speciale dag graag met jullie delen!Graag nodigen wij jullie dan ook uit voor een hapje en een drankjemet aansluitend diner en dansfeest.Wij verwachten jullie om 18.30 uur in onze feestlocatie “Salons Caipirinha”te 9820 Merelbeke, Burg. Maenhautstraat 92A.Graag een seintje vóór 1 augustus 2012via tel of email
Wij willen deze speciale dag graag met jullie delen!
Graag nodigen wij jullie dan ook uit
voor een hapje en een drankje.
Wij verwachten jullie van 16.30 uur tot 18.00 uur
in onze feestlocatie “Salons Caipirinha”
te 9820 Merelbeke, Burg. Maenhautstraat 92A.
Graag een seintje vóór 1 augustus 2012
Wij willen deze speciale dag graag met jullie delen!Graag nodigen wij jullie dan ook uit voor een hapje en een drankjemet aansluitend diner en dansfeest.Wij verwachten jullie om 18.30 uur in onze feestlocatie “Salons Caipirinha”te 9820 Merelbeke, Burg. Maenhautstraat 92A.Graag een seintje vóór 1 augustus 2012via tel of email
Oei, die "Groetjes Evelien" moest dus onderaan staan :-).Groetjes!Evelien
Kort en bondig:Feesten jullie met ons mee?We nodigen jullie graag uit op....toedels