Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen verstuurd

21-5-2012 17:36:06
voila si, gisterenavond de uitnodigingen op de bus gedaan spannend! :-))
al enkele persoonlijk afgegeven en die komen toch al dus we zullen al niet alleen zijn ;-)
en nu wachten op de rest, maar ze hebben wel even tijd hoor. ten laatste 24 juli moeten ze antwoorden

sarah
24-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 731

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik21-5-2012 18:17:30

Hoi Sarah

Nu doe je me wel even panikeren :-), wij trouwen namelijk 1 dagje later, 25 augustus. Maar wij zouden de uitnodigingen pas einde juni versturen.

Jullie zijn toch ontzettend vroeg, of vergis ik me?

Alvast veel plezier met de verdere voorbereidingen!

Groetjes

Emilie

maika
3-8-2012
 Meld misbruik21-5-2012 18:33:17

leuk leuk! Wij gaan volgend week de uitnodigingen naar de ouders en grootouders brengen. En dan week erna aan de rest beginnen uitdelen. Spannend!

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik21-5-2012 19:42:16

Hoi emlie, ja wij zijn wel redelijk vroeg maar dat is bewust. Indien mensen verlof moeten vragen ofzo. T is tenslotte een vrijdag, dus veel mensen zullen normaal moeten werken he :-) dus nog geen paniek, je hebt nog tijd ;-)

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik22-5-2012 17:29:09

Hey maak u geen illusies je zal zelf nog mensen moeten opbellen :)...

Elementaire beleefdheid is ver te zoeken;

Bij ons slaagde er zelf nog iemand in om de dag ervoor te zeggen dat ze toch niet ging komen, heb haar gelukkig nog kunnen annuleren voor het eten.

Mijn meme de dag zelf was niet goed, nu ja dat konden we niet weten en die is na de receptie naar huis gegaan maar dan zat ik ook niet mee in om dat wel te betalen

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik22-5-2012 18:56:00

Ja daar ben ik al op voorbereid maar ze kunnen dan niet zeggen dat we het te laat lieten weten he ;-)

Marijke
25-8-2012
 Meld misbruik6-6-2012 22:14:32

Hallo,
Wij trouwen ook op 25/08 en gaan nu beginnen met de uitnodigingen te maken. Ik zou ze ook tegen eind juni buiten willen hebben. Wij hebben wel in maart al een save-the-date-kaartje verstuurd om te voorkomen dat er teveel mensen op vakantie zouden zijn.
Veel succes nog allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info