Terug naar overzicht
Hoi SarahNu doe je me wel even panikeren :-), wij trouwen namelijk 1 dagje later, 25 augustus. Maar wij zouden de uitnodigingen pas einde juni versturen.Jullie zijn toch ontzettend vroeg, of vergis ik me?Alvast veel plezier met de verdere voorbereidingen!GroetjesEmilie
leuk leuk! Wij gaan volgend week de uitnodigingen naar de ouders en grootouders brengen. En dan week erna aan de rest beginnen uitdelen. Spannend!
Hoi emlie, ja wij zijn wel redelijk vroeg maar dat is bewust. Indien mensen verlof moeten vragen ofzo. T is tenslotte een vrijdag, dus veel mensen zullen normaal moeten werken he :-) dus nog geen paniek, je hebt nog tijd ;-)
Hey maak u geen illusies je zal zelf nog mensen moeten opbellen :)...Elementaire beleefdheid is ver te zoeken;Bij ons slaagde er zelf nog iemand in om de dag ervoor te zeggen dat ze toch niet ging komen, heb haar gelukkig nog kunnen annuleren voor het eten.Mijn meme de dag zelf was niet goed, nu ja dat konden we niet weten en die is na de receptie naar huis gegaan maar dan zat ik ook niet mee in om dat wel te betalen
Ja daar ben ik al op voorbereid maar ze kunnen dan niet zeggen dat we het te laat lieten weten he ;-)
Hallo,Wij trouwen ook op 25/08 en gaan nu beginnen met de uitnodigingen te maken. Ik zou ze ook tegen eind juni buiten willen hebben. Wij hebben wel in maart al een save-the-date-kaartje verstuurd om te voorkomen dat er teveel mensen op vakantie zouden zijn.Veel succes nog allemaal!