Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Citytrip Barcelona

21-5-2012 19:23:22
Hallo iedereen Wij willen na ons huwelijk een citytrip doen naar Barcelona van 4 of 5 dagen. We doen geen uitgebreide huwelijksreis omdat we 2 kindjes hebben en ik kan ze echt geen volledige week missen. Kan iemand ons een hotel aanraden ? Alle tips zijn welkom.

Ann
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 757

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik21-5-2012 19:33:23

Ben zelf nog niet in Barcelona geweest, maar als je beoordelingen wilt lezen van bepaalde hotels (in gelijk welke stad), is deze site een aanrader:

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 19:37:55

Hoi,

wij zijn een paar jaar geleden naar het volgende hotel geweest: http://www.neckermann.be/nl/_CBAH7CNA/h10-marina-barcel... We zijn in augustus geweest waardoor het in de namiddag wel warm was, maar we vertrokken 's morgens op tijd en kwamen in de namiddag terug om een verfrissend duikje te nemen in het zwembad op het dakterras. Om dan 's avonds weer fris de stad in te duiken en een gezellig restaurantje te zoeken. Ze waren er heel vriendelijk en het was er heel netjes. En je was ook zo bij de metro! Wij zijn toen 5 dagen geweest en als we een van onze leukste vakanties moeten zeggen, dan is het wel Barcelona!

Groetjes
Karolien

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-5-2012 20:17:06

Hoi, Ik ben een aantal jaren geleden in dit hotel geweest: http://www.grandhotelcentral.com/ . Heel mooi! Is een modern design hotel, dicht bij de oude stad, maar ook op wandelafstand van de haven, plus' de metro is vlakbij. Ook het volgende hotel is een aanrader, wat service en ontbijt betreft: http://www.hoteles-silken.com/hotel-diagonal-barcelona/ . Ligt aan de Diagonal, naast de Torre Agbar. Dus wel ver buiten het centrum, maar ook dicht bij de metro. Barcelona is mijn lievelingsstad, gelukkig ook die van mijn man :-). Vergeet zeker de fonteinen niet mee te pikken, dat vond ik altijd een emo-momentje. En ook de verwart is een aanrader, lekker sapjes! Ben er zeker van dat jullie er een top-tijd gaan hebben! Groetjes, Inge

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-5-2012 20:18:04

Sorry voor de doorlopende tekst, iPad werkt niet met alinea's...

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-5-2012 20:19:12

Verwart is dus versmarkt...

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik21-5-2012 20:26:17

Wij zijn vorig jaar in oktober naar Barcelona geweest, Hotel H10 Marina Barcelona
Prima hotel! Rustige ligging, in de buurt van metro, dichtbij het strand. Kortom een aanrader! Best boeken via Sunjets, altijd prima in orde + goedkoper!

An
8-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 20:40:52

Wij ook in Marina H10 geweest
Inderdaad een prima hotel!

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 21:39:41

Bedankt voor de reacties !

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 4:34:40

wij zijn ook naar H10 geweest, net iets buiten centrum, maar daadoor ook rustiger en alles is super te bereiken. Mega groot ontbijt (dat wij nog nooit gezien hadden). Zwembad op het dak.
Kortom als wij nog trg gaan naar Barcelona (wat er wrs wel in zit) gaan we terug naar daar.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 8:45:11

Geen tip voor een hotel maar wel voor een uitstap. www.cruisingbarcelona.com - dit is een fietsverhuur bedrijfje gerund bij nederlanders. Je kan met hen een gegidste fietstocht maken door Barcelona. Ideaal om op je 1ste dag te doen. Zo krijg een een overzicht van de stad.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...