Terug naar overzicht
Ai, ziet er niet zo goed uit. Maar 51 dagen om te genezen moet toch lukken denk ik.Je schoenen inopen zal echter moeilijker lukken.Veel beterschap!
hallo Stephanieheb vorig jaar mijn kleine teen gebroken en heb toch wel een lange tijd niet in mijn schoenen gekunnen. K had wel het geluk dat het midden in de zomer was, dus kon ik sandalen dragen.Misschien toch best eens kijken voor een mooi sandaaltje.groetjes Sofie
Oei, dat is minder! Hopelijk geneest het vlug, maar meestal duurt een breuk toch een tijdje...Als ik jou was, dan zou ik al uitkijken naar een comfortabel (plat) sandaaltje. Als je een lang kleedje draagt, is dat op zich toch niet zo'n grote ramp, want dan zie je je schoenen toch amper. Niemand zal daarop letten ;-)
Hoi StephanieIk heb vorig jaar ook mijn teen gebroken (er waren 2 breuken in dezelfde teen). De eerste week kon ik geen schoenen dragen, de tweede week kon ik al mijn ballerina's dragen die heel ruim zitten, en na ongeveer 4 à 5 weken droeg ik terug hakken, dus geef de hoop niet op!En volgens mij is 13-07 een dag waarop niets mis kan gaan ;-) We maken van een ongeluksdag gewoon een geluksdag! :-)GroetjesDot