Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bridezilla :-(

22-5-2012 9:57:53
Terwijl ik van iedereen lees dat ze nachtmerries hebben (deze heb ik niet) heb ik iets anders voor. My nightmare came true!!!
Vorige week voelde ik mij even weer kinds en ik wou de oudste leren skate-boarden. Met gevolg natuurlijk dat bibi hier ervan gevallen is en er een verstuikte pols aan over heb gehouden. Ik al grappend 'kzie het gebeuren dat ik nog iets breek voor de trouw'.
Nu zijn we een weekje verder en heb ik me jammer genoeg misrekend aan de trap. Deze keer een iets ernstigers gevolg. Teen gebroken (geneest traag en doet immens veel pijn, kan niet in schoenen) en gekneusde elleboog.
Met nog 51 dagen op de teller raak ik toch wat in paniek want ik moest mijn schoenen nog inlopen en ik ben niet zeker dat ik hakken ga kunnen dragen op mijn eigen trouw!
Pfff, dus kaarsje branden en vingers kruisen voor mijn volgend dokterbezoek volgende week vrijdag!

stephanie
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 904

Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 10:06:34

Ai, ziet er niet zo goed uit.
Maar 51 dagen om te genezen moet toch lukken denk ik.
Je schoenen inopen zal echter moeilijker lukken.
Veel beterschap!

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 10:43:42

hallo Stephanie

heb vorig jaar mijn kleine teen gebroken en heb toch wel een lange tijd niet in mijn schoenen gekunnen. K had wel het geluk dat het midden in de zomer was, dus kon ik sandalen dragen.

Misschien toch best eens kijken voor een mooi sandaaltje.

groetjes Sofie

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 17:41:04

Oei, dat is minder!
Hopelijk geneest het vlug, maar meestal duurt een breuk toch een tijdje...
Als ik jou was, dan zou ik al uitkijken naar een comfortabel (plat) sandaaltje. Als je een lang kleedje draagt, is dat op zich toch niet zo'n grote ramp, want dan zie je je schoenen toch amper. Niemand zal daarop letten ;-)

Dot
13-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 20:05:12

Hoi Stephanie

Ik heb vorig jaar ook mijn teen gebroken (er waren 2 breuken in dezelfde teen). De eerste week kon ik geen schoenen dragen, de tweede week kon ik al mijn ballerina's dragen die heel ruim zitten, en na ongeveer 4 à 5 weken droeg ik terug hakken, dus geef de hoop niet op!
En volgens mij is 13-07 een dag waarop niets mis kan gaan ;-) We maken van een ongeluksdag gewoon een geluksdag! :-)

Groetjes
Dot

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...