Terug naar overzicht
Oh spannend altijd die pakjes :-)!Ik ben in volle spanning aan het wachten op onze cake topper...het pakje zit momenteel in Miami :-)...Leuk ja die winkelwagenmuntjes! Heb er ook nog aan gedacht, maar we gaan voor een sleutelhanger met een VW busje...zou ze ook eens moeten bestellen eigenlijk!Zitten jullie niet ongeveer aan 100 dagen Evelien?Spannend...het gaat goed vooruit vind ik het 'aftellen'!Succes nog met voorbereiden!!groetjesSandra
Hey EvelienWij gaan deze ook nemen maar nog geen tijd gehad om ze te bestellen. Hoelang heeft het ongeveer geduurd eer de bestelling in orde was en om ze te verzenden? Hebben jullie minstens 100 stuks moeten nemen? Wij hebben er niet zoveel nodig...Groetjes!
@ Sandra: ow, spannend! ;-) Ja die busjes zijn ook heel leuk! Maar wij hebben minder iets met auto's, dus daarom minder voor ons ;-). Jaja, we zijn er bijna, nu nog 101 dagen, dus morgen mogen we onze "100 dagen" vieren! :-d Whoehoe ;-). Jij ook nog veel succes hé!@ Arianne: het duurt ongeveer 3 à 4 weken eer je ze hebt :-). Dit is wel te rekenen vanaf het moment dat je jouw goedkeuring over het ontwerp gegeven hebt. Wij hebben er 125 besteld (wij voorzien 1 pp, vandaar :-)), dus geen problemen mee gehad, maar ik heb ook de prijs gekregen per stuk onder de 100 stuks, dus ik denk dat dit wel kan hoor. Ze zijn dan natuurlijk wel wat duurder, maarja :-). Als je hen contacteert via de site krijg je vrij snel een antwoord & de prijzen :-).Groetjes!Evelien
Hoi Evelien,Kan je me eventueel (en als je wil natuurlijk) een foto doorsturen? Wij willen ook winkelwagenmuntjes, maar heb geen idee wat we als sjabloon willen of hoe we dat moeten aanpakken (één of tweezijdig, welke kleuren, ...). Heb ook geen idee hoe ze er 'in't echt' uitzien. Ik kan op internet enkel muntjes vinden met reclame op, maar geen trouwbedankje. Alvast bedankt! En geniet er van!
Nog even en ik kan ook pakjes gaan inslaan Leuk idee die winkelwagenmuntjes! Geniet nog van het aftellen naar de 100 dagen!!
@ Lize: ik heb je een mailtje gestuurd :-).@ Rebecca: daar heb ik ook lang naar afgeteld hoor ;-). Zullen we doen! Nog veel succes!Groetjes!Evelien
wij hadden ook de winkelmuntje ik had ze in doorzichtige plastiekje hartjes gestoken en al de gasten waren super enthousiast op de winkelwagenmuntjes zo vonden het heel orgineel knap en handig dus je gaat succes hebben ermee zenne geniet nog van je voorbereidingen groetjes
@ Natje: Super! ;-) Ik hoop dat het hier inderdaad ook zo'n succes zal zijn! ;-)Groetjes!Evelien
Evelien, zou je mij ook is een foto kunnen doorsturen?Heb er ook al over getwijfeld, maar t'is lastig zonder voorbeelden.En ook lastig dat de meeste alleen een prijs op aanvraag geven en deze niet vermeld staat.kelly_de_pauw@hotmail.comAlvast bedankt, Kelly
Wat grappig! Wij hebben als bedankjes ook een winkelwagenmunt.Bij ons heeft het een beetje een dubbele functie omdat wij elkaar ontmoet hebben in de supermarkt en mijn aanstaande man een eigen supermarkt heeft.Wij hebben aan de ene kant een roze hart met bedankt eronder en op de andere kant de datum en onze namen. Helemaal top!Groetjes Lieke
Hoi Evelien,Leuk idee die winkelwagenmuntjes!Geven jullie dan 1 muntje per koppel of per persoon vroeg ik me af?veel groetjes
@ Kelly: mailtje is verzonden :-).@ Lieke: super!! Dan is het bij jullie nog specialer! ;-)@ Mieke: wij geven er 1 per persoon omdat ze niet zo groot zijn en ze tegelijk ook als sleutelhanger kunnen dienen (er zit nl een sleutelhanger vast aan het muntje :-)). We geven ze wel enkel aan de gasten van het avondfeest, niet aan de gasten van de receptie.Groetjes!Evelien
Hey Evelien,Wil je mij je voorbeeldje ook eens mailen?Wij willen dit ook geven als bedankje maar ook totaal nog geen idee wat we er gaan opzetten.geusens.cornelissen@hotmail.comGroetjes Sofie
In welk programma heb jij het voorbeeld van je muntjes gemaakt? Zou je mij het ook eens kunnen doorsturen aub?jolien.robijns@telenet.be
Zou een van jullie mijn ook misschien een voorbeeld kunnen mailen. Wij willen namelijk ook muntjes maar komen helaas niet uit de ontwerpen. Bedankt alvast. groetjes suussvdlinden@home.nl
Kun je ook een voorbeeld sturen naar rivolino@live.be ? Mvg Rivolino
Hey, Kan je me een idee geven van hoeveel dit ongeveer kost? En heb je deze zo gegeven of in iets of er nog iets bij? Ik wil graag een theepot of kopje op de voorkant en de achterkant onze namen en de datum. Maar moet ik dan een foto doorsturen van het theekopje of? Hoe werkt het juist?