Terug naar overzicht
Kapsalon Chic in Izegem/Roeselare is nog gekend als goed,ikzelf heb daar eens extensions laten plaatsen en was heel tevreden,ook qua snit en kwaliteit kleuring.Ze zijn wel niet goedkoop, en ik weet ook niet of ze aan huis komen.je kan ze terug vinden op het internet http://www.kapsalonchic.be/groetjes,
Kapsalon Chic in de Mandellaan. Enorm duur, maar echt waar, super goed!Heb in de laatste maand twee maal mn haar laten opsteken daar. Vol lof!Ik moet wel naar daar voor onze trouw.
Hallo Mieke,Ik kan je hiermee van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
Hey Mieke! Ik ben ook van de kanten van Izegem en trouw ook op 27/04! Waar trouw je precies? En al een kapper gevonden? Kben ook nog op zoek in de regio! Groetjes, Siska
Hy Siska, Ik ben van Ardooie, wij trouwen voor de wet op 12/4 en dan ons kerkelijk huwelijk en ons feest op 27 april. Ondertussen heb ik er bijna één gevonden, er zou hier een goede kapster zijn heel dicht bij mij thuis, nu zaterdag moet ik naar een ander huwelijk en ga ik mijn haar al eens door haar laten opsteken. Ben benieuwd. Leuk te weten dat jullie op dezelfde dag huwen. We kunnen elkaar wat op de hoogte houden. Ha! Succes nog met jullie voorbereidingen! Mieke