TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
23-5-2012 8:13:32
Hey Freya,
Veel plezier ;-)! Het is zo leuk... Komt allemaal goed! Zeker verslag uitbrengen é...en hopen dat An niet te veel citroenen heeft gegeten vanochtend :-)!
groetjes!!
|
|
freyja
30-6-2012
|
23-5-2012 10:11:11
Succes vandaag
|
|
freyja
30-6-2012
|
23-5-2012 10:12:22
oei ik zie dat mijn berichtje werd afgebroken...
Succes vandaag Freya! Ik mag overmorgen gaan voor mijn 1e pas, dus ik leef met je mee! Komt vast allemaal in orde, maar het blijft wel een spannend momentje hé?! Breng je verslag uit?
|
|
Freya
7-7-2012
|
24-5-2012 11:12:08
Eerste pas was geslaagd!! Ik moest wel opnieuw "verliefd" worden op mijn kleed! Toen ik binnenkwam hing het kleed klaar, maar omdat het al zo lang geleden was, moest ik opnieuw even bekomen precies. Toen ik het net aandeed, en het nog véél te groot was, begon ik te twijfelen. Maar nadien, met juwelen, schoenen en sluier van mijn moeder, klopte héél het plaatje. Ik ben nog steeds 200 % tevreden van mijn keuze. Toen een vrouw onverwacht de winkel binnenkwam en me vertelde dat ik er geweldig uitzag, waren alle twijfels ineens weer verdwenen. 7 juni heb ik mijn tweede, en meteen laatste pas. Ik kijk er nu al opnieuw naar uit! Sandra, ze had zeker geen citroenen gegeten denk ik want ze deed niet echt moeilijk. Ik voelde mij al schuldig dat ik altijd "neen" zei, toen ze vroeg of ik dit of dat nog moest hebben, maar ze reageerde heel normaal :-) Freyja, véél plezeier met je eerste pas morgen!!
Groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
24-5-2012 11:14:25
Ik had net hetzelfde toen mijn kleed aan de kapstok hing ;-) Ik dacht toen ook even van hmmm....is het toch wel HET kleed? Maar eens ik het aan had...was het terug bingo :-)!
Super dus dat je ook weer dat wauw gevoel hebt nu! Spannend é...je zal ook snel je 2de pas hebben nu...het kort goed af voor jullie!
:-) bij mij reageerde ze ook amper op mijn 'neen' telkens ze iets vroeg... maar voor de rest was ze bij mij ook wel 'vriendelijk' genoeg zene...:-) als ons kleed maar in orde is ;-)!
groetjes!!
|
|
penny
7-9-2012
|
1-6-2012 22:40:03
Hallo,
Deze namiddag ook eerste pas gehad en zelfde verhaal als bij jullie.. Kleed was veel te groot envelop gelijk van mijn lijf... Ik had net het gevoel van in een zak gestopt te worden! Tot de aanpassingen gedaan werden...
Ik voel mij nu zoooooo gelukkig!
Ps: ook bij couture ann en ze heeft mij toch nog zo een voile sjaaltje bij verkocht terwijl ik dat absoluut niet wou. Tot ik ermee voor de spiegel stond ;-)
|
|
Freya
7-7-2012
|
1-6-2012 23:15:51
Nu maar hopen dat het bij de tweede pas niet opnieuw hetzelfde gevoel is he ;-) Ik mag volgende week al terug. Ik ben benieuwd. Blij te horen dat je toch ook opnieuw dat gevoel hebt teruggevonden, ik mag er niet bij nadenken dat ik mijn kleed echt vreselijk zou vinden :-) Met alles erop en eraan voelt het zelfs nog beter! En dat zal ons doen stralen op onze dag, al een geluk! Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|