Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 99 dagen!!!

23-5-2012 7:30:50
Wahaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk onder de 100rd dagen, zo blij!!!

Dit effe gezegt, wil ik ook melden dat onze winkelkarmuntjes zijn binnengekomen en ze zijn nog leuker dan gedacht... dus alweer iets afgevinkt. Na de uitnodigingen, menu's en tafelkaartjes, ook de kaders ontvangen voor de ouders en de bedankingen voor alles gasten, jeej!!

Het volgende op de lijst, maar nog ver weg, de tafelindeling, en dit wordt een hel :-)

Maar eerst mag ik in juni men 2de trouwkleedje gaan passen voor de eerste keer, dus super spannend, en hopelijk vind ik het deze keer wel leuk en gaak ni weer van gedachten veranderen :-)

Wat ik nog ook nog vegeten te vertellen was, is dat men vrijgezellen super geweest is, ondertussen al 3 weken geleden, maar de meest fijne avond dat ik me had kunnen inbeelden, men zus had dit super fijn gedaan, en de vrijgezellen dames zagen er perfect uit als bijtjes!!

Nu verder aftellen!!

Nog 4 weken en we vertrekken op vakantie en dan zal het pas superrrr snel gaan!!

Willen de bruidjes van augustus/september nog een keertje doorgeven hoever ze staan?? dan kan ik nog is controleren wat ik nog alleen niet gedaan heb :-)

thx xxxxxxx

jamina
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 625

Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 8:12:06

Ik zit vandaag met nog 100 dagen op de teller en nog een hele to-do lijst. Het wordt dus spannend :)
Gisteren hebben we eindelijk de proefdruk ontvangen voor onze uitnodigingen dat mijn zus ontworpen had. Deze was goed, dus vandaag geven we een go voor de druk!
Op 2 juni ga ik voor een tweede pas van mijn trouwkleed en bijbehorende accessoires, en op 3 juni gaan we het menu kiezen en voorproeven. Daarna kunnen we starten met het ontwerp van de menu.
De bedankjes zijn half af, deze gaan we in juli afwerken.
Verder moet ik nog eens nadenken over kadootjes voor de ouders en getuigen.
Voor het misboekje ben ik al gestart met de indeling, nu nog de invulling van de teksten. Muziek voor de dienst staat wel al vast en we weten ook al hoe we de kerk gaan versieren.
Volgende dat ik wil afvinken van mijn to-do lijst is dus het boekje, een afspraak voor een tweede proefkapsel (want het eerste was niet echt geslaagd), vervoer definitief vastleggen en het eindelijk versturen van de uitnodigingen!

Groetjes,

Marisa

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik23-5-2012 9:25:05

Jaaa, hier ook, nog 99 dagen!

Amai, jullie zitten blijkbaar al ver!

Wij zijn nog bezig met de uitnodigingen, hopelijk krijgen we vandaag onze 2 proefdrukken en zijn die in orde, dan kunnen we ze eindelijk bestellen. We weten wel al welke enveloppen we gaan bestellen en onze envelopstickers zijn al binnen!

7juni gaan we het menu gaan bespreken met onze feestzaal. Daarna kunnen we ons bezighouden met de menukaarten, trouwreglementen en de naamkaartjes.

De bedankjes weten we ook al wat we willen, maar die gaan we nog niet bestellen.

23 juni mogen we gaan kijken hoe ze onze ringen maken en dan krijgen we ze mee!

Onze kleren zijn ook al helemaal in orde.

En verder vergeet ik waarschijnlijk nog 100 dingen om op te noemen...

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik23-5-2012 9:31:17

Hey Serena

Ja de uitnodigingen zijn klaar maar nog niet weg hoor :-) hihi

We gaan de laatste 2 weken van juni op congé, vandaar dat deze op tijd moesten klaar zijn, dan hebben we de eerste 2 weken tijd om de kaartjes rond te dragen en kunnen we tegen middag juli ergens hopelijk antwoord verwachten eh :-)

en we hebben onze kledij nog niet, chris heeft nog helemaal niks en heb nog geene pas gehad... dus daar staan wij dan weer grandioos achter...

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 10:15:09

Hier nog 100 dagen! (En te bedenken dat we gestart zijn boven de 300 pff, de tijd vliegt!)Wij moeten nog kijken voor onze ringen, notaris, liedjes kerk, lingerie, bruidskapsel en make up (proef), schoenen bruidegom en nog zoveel meer waar ik op dit moment niet aan denk. Veel te veel dus! Maja k werk momenteel 40u/week en k heb voor niks meer tijd! Vanaf juni komt daar verbetering in.

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik23-5-2012 22:17:16

Ah vandaar! Wij gaan in Juli twee weken op reis, dus bij ons moeten ze maar toezeggen tegen 4 augustus :) We hebben dus nog geen proefdrukken hé...
We gaan nog wat geduld moeten oefenen. Wij gaan onze uitnodigingen midden Juni ofzo opsturen en er voor al een paar uitdelen aan de dichter familie.

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:20:21

Heb jij je winkelwagenmuntjes ook bij Looland bestelt?

Een vraagje, met welk programma heb jij je ontwerp daarvoor gemaakt?

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 9:27:46

Hoi Jolien, heb idd de onze ook bij Looland bestelt, heb enkel onze namen erop staan, zelf niks gemaakt, zij maken een proefje en dan an je zeggen of je akkoord gaat of niet.
En ze zijn super, wel kleiner dan ik dacht, ma heb dan ook 1 euro stukken genomen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...