Terug naar overzicht
Dichtbij = België/Nederland en liefst geen stad :-) Om het nog moeilijker te maken..
Radisson BLU Balmoral Hotel4 sterrenSpa - 4900 - Ardennen - BELGIEDit hotel op de kaart bekijken 8,6Fantastisch Score op 361 klantbeoordelingen€62*/pers. 125,00 € voor 2 pers.BekijkWellnessweekend in Spa1 overnachting in een standaard tweepersoons kamerAmerikaans ontbijt (buffet)Toegang tot de Radisson Balmoral Wellness Center met zwembad, sauna en stoombad€165*/pers. 330,00 € voor 2 pers.-28%BekijkCulinair wellnessweekend in Spa2 overnachtingen in een tweepersoons kamer superiorAmerikaans ontbijt (buffet)1 diner 3 gangen per persoon1 toegang tot de thermen van Spa per persoonToegang tot de Radisson Balmoral Wellness Center met zwembad, sauna en stoombad€155*/pers. 310,00 € voor 2 pers.-22%BekijkGastronomisch wellnessweekend in Spa1 overnachting in een tweepersoons kamer superiorAmerikaans ontbijt (buffet)1 diner per persoon1 toegang en gebruik van Thermen de Spa (3 uur) per persoonToegang tot de Radisson Balmoral Wellness Center met zwembad, sauna en stoombad€105*/pers. 210,00 € voor 2 pers.BekijkCulinair weekend in Spa 1 overnachting in een standaard tweepersoons kamerAmerikaans ontbijt (buffet)1 diner 3 gangen per persoonGratis WifiToegang tot de Radisson Balmoral Wellness Center met zwembad, sauna en stoombad De andere 2 weekends van dit hotel weergeven De andere 2 weekends van dit hotel verbergenDolce La Hulpe Brussels 4 sterren La Hulpe - 1310 - Brussel - BELGIEDit hotel op de kaart bekijken 9Uitmuntend Score op 447 klantbeoordelingen€75*/pers. 150,00 € voor 2 pers.BekijkOntspannend Weekend nabij Brussel in een deluxe kamer1 overnachting in een tweepersoons kamer deluxeAmerikaans ontbijt (buffet)Toegang tot de spa€129*/pers. 259,00 € voor 2 pers.-30%BekijkRomantisch Weekend nabij Brussel1 overnachting in een tweepersoons kamer superior met boszichtAmerikaans ontbijt (buffet)Toegang tot de spa per persoon1 traditionele hammam per persoon1 fles wijn
Hôtel des Bains & Wellness4 sterren Robertville - 4950 - Luik - BELGIEDit hotel op de kaart bekijken 8,3Heel goed Score op 1 klantbeoordelingen€307*/pers. 614,00 €voor 2 pers.BekijkWellnessweekend in Robertville (2 nachten)2 overnachtingen in een tweepersoons kamer deluxeAmerikaans ontbijt (buffet)2 toegang tot de spa per persoon1 relaxerende massage per persoonHuur badjas, slippers en badhanddoeken per persoon
Op de website van weekenddesk eens kijken - mijn ouders zijn hier steeds tevreden van!
Wellux Graaf de Theuxlaan 25 3550 Heusden-Zolder info@wellux.be 011/458242 Night arrangement (€190 voor 2 personen)Gebruik van het privé saunacomplex tijdens uw verblijf (20.30 tot 8.30)Een romantisch interieur met kaarsjes en rozenblaadjesEen fles cavaChocolade fondue met zoetighedenOntbijtkorf om 7.30Wellux night arrangement (€270 voor 2 personen)Gebruik van het privé saunacomplex tijdens uw verblijf (20.30 tot 11.00)Een romantisch interieur met kaarsjes en rozenblaadjesEen fles champagneChocolade fondue met zoetigheden, koekjes en fruitOvernachting met lekker uitslapen (u mag blijven tot 11 uur)Uitgebreid ontbijt om 8.30Aromathrerapie voor bad
http://www.nooz.be/#pageView;page=644 deze had ik een tijd geleden eens gevonden op internet en zag mij der ook leuk uit, weet wel niet of dat daar goed is want ben er zelf nog nooit geweest
Bij Lyf in Lichtervelde heb ik mijn vrijgezellendag gehad.Ideale locatie om met 2 te gaan genieten, ze hebben een apart huisje waar je kunt verblijven en daarbuiten dan jacuzzi en fins stoombad.Echt een prachtige locatie!
Deze lovende review doet watertanden: http://www.gekopklanten.nl/geen-categorie/gastvrijheid-... E.
Bedankt voor de suggesties!!
HoiWeet niet of je hier nog iets aan hebt maar wij zijn naar Nooz geweest.Mijn vriend heeft mij daar ten huwelijk gevraagd.Het is daar echt waanzinnig goed maar ook wel... waanzinnig duur :-/, toch naar onze normen.Maar als je ooit eens zot wil doen, is Nooz the place to be. :-)