Terug naar overzicht
2 intredetussenzangondertekening huwelijkregisterofferande2 communieuittredewij twijfelen nog voor 1 extra voor ' mariazegening'
kzoek ok nog een liedje dat iets langer is voor als de pastoor de hosties uitdeelt
Wij hebben er 5 in totaal.1. Intrede (Windkracht 10)2. Tussenzang (The lion king)3. Ondertekenen van huwelijksregister (Daens)4. Huwelijkszegen (What a feeling)5. Uittrede (Grease)De liedjes worden allemaal gespeeld door de harmonie waar men verloofde zelf in speelt.Groetjes
wij hebben er ook vijf in totaalintrede:bruno mars: rest of my lifena de eerste lezing: connor maynard/ebony day: next to youondertekening huwelijksregister: clouseau: gek op jouofferandelied: anouk: our own loveuittredelied: bryan rice: watch the stars
saraheven een vraagje, heb je rest of my life ergens kunnen vinden op cd? we zouden dit als openingsdans willen gebruiken maar vinden nergens een cd. Of hoe heb je dit gedaan,
Wij hebben dit op de computer gedownload offliberty. Wel goed opletten want er zitten veel versies tussen met reclame. Anders als je je mailadres even stuurt, mail ik het liedje naar je
1. Intredelied : nog onbekend ?2. Tussenzang : bright eyes : This is the first day of my life3. Ondertekenen huwelijksregister : Anouk - Our own love4. Verzoeningsmoment ( = offerande ) Athlete - Half light 5. Uittredelied : Florence and The Machine : You got the love.Wij doen een gebedsviering, daarom dat de offerande 'verzoeningsmoment' noemt.
hey sara alvast super bedankt. Mijn e-mailadres is:delphineken at hotmail . commaar dan wel alles aan elkaar en met een apenstaartje. Maar als ik het op bovenstaande manier schrijf, dan kunnen de reclamemensen mij niet vinden. groeten Delphine
mijn ventje zal het direct mailen si delphine
ik heb het ontvangen en ben al aan het luisteren! super bedankt
wij hebben dan wel een vrijzinnige viering, maar wij hebben er 7 hier is't intreden en uittreden bij ingerekend. we zetten de liedjes wel telkens sneller af zodat het niet "afgezaagd" wordt (en om wat tijd te rekken)