Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk ouders

23-5-2012 21:53:00
Hoi dames,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen: is het de gewoonte om 'n geschenk aan de ouders te geven als je als koppel alles zelf betaalt?

Het is natuurlijk iets dat we zelf moeten aanvoelen of beslissen, maar ik vraag me af hoe het zit volgens de "huwelijksetiquette"

Raïssa
28-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 737

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 22:02:30

Hey Raïssa, wij geven hen een cadeautje, niet omdat ze een deeltje van de trouw betalen, maar omdat het onze ouders zijn en wij hen daarvoor willen bedanken. Ik denk dat de meesten dat om die reden doen. Maar zoals je zelf zegt, dat mag je zelf beslissen :)
Groetjes!

steven

Meld misbruik23-5-2012 22:21:19

we hebben iets nieuws in ons assortiment!

gepersonaliseerde koekjesdozen!

een koekje gaat er altijd in en ze kunnen het achteraf nog gebruiken als opbergdoos ( voor koekjes, brieven of foto's)

we kunnen dit volledig aanpassen aan het thema van je feest, passend bij de uitnodiging of met jullie foto op!

neem vrijblijvend contact op via onze site www.tutje-en-kiki.com

groetjes!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik24-5-2012 8:00:09

hey,
wij hebben onze trouw helemaal zelf betaald maar onze ouders toch een cadeautje gegeven... we wilden hen gewoon bedanken voor alles... ze kregen van ons een trouwfoto naar keuze en mochten ook de kader en grootte van de foto enzo zelf kiezen
groetjes

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik24-5-2012 8:45:10

Ik dacht ook al in die richting. Thx dames.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...