Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ijstaart doen of niet?

24-5-2012 12:09:32
Hallo bruidjes,

Eventjes een vraagje, we zijn gisteren onze menu gaan vastleggen in de feestzaal. Oef terug iets dat geregeld is, maar ook terug enkele werkjes bij die we over het hoofd hadden gezien. Nu zeiden ze daar tegen ons dat een ijstaart niet meer gedaan wordt, dat dit een oude traditie is maar nu bijna nooit meer gevraagd. Als wij het echt willen zullen ze het wel doen. We hebben geopteerd om nu zonder ijstaart te werken. Maar ik vroeg me af wie geeft hier nog een ijstaart? Ik kan me nog altijd terug bedenken ? Op vele foto's zie ik toch nog ijstaarten en op de laatste trouwfeesten waar we zijn geweest werd er ook een ijstaart geserveerd.

Groetjes

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 767

kevin
1-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 12:24:43

Hey Elfie,

Wij hebben ook een ijstaart, wel aangevuld met een dessertenbufet en nadien nog een kaastafel.

Groetjes

Nuri

sonja

Meld misbruik24-5-2012 12:36:51

Tradities zijn er om in stand te houden !
Waarom anders nog trouwen

Heb er al hele mooie gezien in prachtige vormen.
Noodzakelijk is het natuurlijk niet.
Voor mij past het bij een zomerse bruiloft dus jij kan kiezen.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 13:28:26

hier is het ook ijstaart met aanvullend dessert buffet . de ijstaart wordt dan nog eens live geflambeerd lijkt me leuk + kan er niet aandoen maar ik vind het altijd jammen als je de traditie van het taart snijden niet kan doen maar das een persoonlijke keuze
laatste huwelijk was ijstaart het huwelijk van vorig jaa was gewoon een dessert op bord vond ik jammer voor het bruidspaar zij werden als 1ste geserveerd maar das ook al geen speciaal moment

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik24-5-2012 15:11:06

Wij eten pronkgebak met dessertenbuffet en in dat dessertenbuffet is wel schepijs voorzien.Zo heb je van allebei genot!!

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 15:21:25

Hier is er ook een ijstaart...
Geen dessertenbuffet meer :-)

Ik kan mij geen beter dessert voorstellen op een huwelijksfeest :-)

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik24-5-2012 15:51:28

Hey, ga voor de ijstaart ! :-)

Wij gaan ook voor een ijstaart als dessert. Aangezien we iedereen uitnodigen voor het menu, hebben wij geen dessertenbuffet noch kaasplank voorzien. De eigenaar heeft ons verteld dat iedereen wel genoeg heeft met een driegangenmenu en een stukje van de ijstaart en dat een dessertenbuffet vaak weggesmeten geld is.
De mensen gaan slechts één keer langs het dessertenbuffet, nemen vanalles een beetje omdat er veel te veel keuze is en dan hebben ze ook nog een opgeblazen gevoel waardoor ze zich niet meteen op de dansvloer begeven...(nadelig voor de sfeer )

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 21:44:04

hier ook een ijstaart en dessertenbuffet

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik24-5-2012 21:58:45

dag meiden,

ik denk dat inderdaad eens ga mailen om toch nog die ijstaart te bestellen

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 0:06:50

wij gaan ook voor een ijstaart + dessertbuffet en 's nachts een midnight snack.. is misschien veel, maar allemaal zooooooooooo lekker :

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 14:51:10

wij hadden eerst als voorgerecht tomatenroomsoep, daarna als hoofdgerecht buffet en als nagerecht ook dessertenbuffet + ijstaart... wij hebben ENORM ENORM veel nog kunnen eten de dagen nadien + uitgedeeld en redelijk wat kunnen weggooien :(

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 14:52:10

en wij hadden ook een ijstaart!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...