Terug naar overzicht
Hey Elfie,Wij hebben ook een ijstaart, wel aangevuld met een dessertenbufet en nadien nog een kaastafel.GroetjesNuri
Tradities zijn er om in stand te houden !Waarom anders nog trouwen Heb er al hele mooie gezien in prachtige vormen.Noodzakelijk is het natuurlijk niet.Voor mij past het bij een zomerse bruiloft dus jij kan kiezen.
hier is het ook ijstaart met aanvullend dessert buffet . de ijstaart wordt dan nog eens live geflambeerd lijkt me leuk + kan er niet aandoen maar ik vind het altijd jammen als je de traditie van het taart snijden niet kan doen maar das een persoonlijke keuze laatste huwelijk was ijstaart het huwelijk van vorig jaa was gewoon een dessert op bord vond ik jammer voor het bruidspaar zij werden als 1ste geserveerd maar das ook al geen speciaal moment
Wij eten pronkgebak met dessertenbuffet en in dat dessertenbuffet is wel schepijs voorzien.Zo heb je van allebei genot!!
Hier is er ook een ijstaart...Geen dessertenbuffet meer :-)Ik kan mij geen beter dessert voorstellen op een huwelijksfeest :-)
Hey, ga voor de ijstaart ! :-)Wij gaan ook voor een ijstaart als dessert. Aangezien we iedereen uitnodigen voor het menu, hebben wij geen dessertenbuffet noch kaasplank voorzien. De eigenaar heeft ons verteld dat iedereen wel genoeg heeft met een driegangenmenu en een stukje van de ijstaart en dat een dessertenbuffet vaak weggesmeten geld is. De mensen gaan slechts één keer langs het dessertenbuffet, nemen vanalles een beetje omdat er veel te veel keuze is en dan hebben ze ook nog een opgeblazen gevoel waardoor ze zich niet meteen op de dansvloer begeven...(nadelig voor de sfeer )
hier ook een ijstaart en dessertenbuffet
dag meiden, ik denk dat inderdaad eens ga mailen om toch nog die ijstaart te bestellen
wij gaan ook voor een ijstaart + dessertbuffet en 's nachts een midnight snack.. is misschien veel, maar allemaal zooooooooooo lekker :
wij hadden eerst als voorgerecht tomatenroomsoep, daarna als hoofdgerecht buffet en als nagerecht ook dessertenbuffet + ijstaart... wij hebben ENORM ENORM veel nog kunnen eten de dagen nadien + uitgedeeld en redelijk wat kunnen weggooien :(
en wij hadden ook een ijstaart!!!