Terug naar overzicht
Hey ja echt komt super dicht en ben te veel op mijn gemak. Haaraccessoires net toegekomen, morgen vrijgezelweekend van startNog de tafelindeling maar moeten nog veel mensen verwittigenbloemen zijn besteldgisteren alles met ceremoniemeester overlopennog afspraak met dj en fotograaf en videograafnog cadeautjes zoeken voor de helpersnog geloften schrijvennog snoepzakjes maken voor aan kerknog foto's en kaartjes voor tafelverdeling makennog eerste blad gastenboek invullennog boompjes bestellen voor aan mama's voordeurnog cd kerk samenstellennog eens alles overlopen met priesternog 1 keer kapsel en make-up uittestennog bedankingsspeech schrijven ...pf nog veel kleine dingen eigenlijkMaar het komt goed! :-)
Hey!Nu komt het inderdaad dichterbij! Dat het weer zo nog maar een maandje blijft, dan ben ik ook tevreden :)Onze vrijgezelle is achter de rug van dit weekend! (was al super!)De tafelindeling moeten we nog doen (zijn aan het wachten op het antwoord hoeveel mensen er aan 1 tafel kunnen :) )de fotograaf en videograaf moeten nog laatste documentjes krijgendj is sinds vandaag helemaal in ordebloemen zijn besteld (enkel nog bevestigen hoe groot altaar is en hoeveel stoelen)bedankingsspeech schrijven (is voor de toekomstige)kleed een laatste keer gaan passen + afhalenDat zijn ook nog de kleine dingetjes denk ik die nog geregeld moeten worden!Maar ik heb steeds het gevoel dak iets vergeten ben, maar niet goed weet wat...Allé nog veel plezier en geniet nog van de laatste 36 dagen (mogen nu wel snel voorbij gaan ;) )GroetjesVicky
Hier beginnen de kriebeltjes toch ook af en toe echt toe te slaan!Gisteren had ik m'n laaste proef voor mn kapsel en ben echt opgelucht nu!!! :-)De laatste dingetjes die we nog moeten doen;contact zangeres kerkcontact djcontact orgelistproef make-uplaatste afspraak fotografewachten op details van ceremoniemeesteropeningsdans inoefenensnoepjes kindjes kerkschoenen bruidskindjesbedankjes mensen feestbloem zoeken voor in m'n haartafelaanduiding (geen verplichte plaatsen maar wel tafel 1 is voor x & x & x & x)speech schrijvenvrijgezellendag (16 juni)noodkit makenVoor de rest zou ik het begot ni meer weten... Soms denk ik ook dat ik iets vergeet!Nog héééél eventjes aftellen en tis aan ons zie :-) Hopelijk met even stralend weer als vandaag!groetjesNiki
Hallo,Ook hier enorm veel kriebeltjes! Het komt allemaal heel dicht bij en het wordt spannend! Volgende week zaterdag eerst nog vrijgezellen. Wij hebben ook nog een heel lijstje af te werken:snoepzakjes voor kerk maken.bedankjes gasten in orde maken.bedankjes ouders/getuigen in orde maken.contact zoeken met meisjes die komen zingen in de kerk (volgende woensdag).contact met DJ.contact feestzaal.contact ceremoniemeester. proef haren. proef make-up.schoenen bruidsjongens, meisje heeft al schoenen.juwelen gaan uithalen.kadootje bruidegom in orde maken.pareltjes voor in de haren gaan halen.verdeling plaatsen van mensen.enveloppendoos in orde maken.noodkit maken. --> Wat steken jullie hier allemaal in?denk ook dat ik nog een deel mensen ga moeten opbellen. 1juni zouden de mensen bevestigd moeten hebben maar denk dat niet iedereen zal bevestigen.volgende week donderdag afspraak met mijn vriendin om te kijken of we gelnagels gaan zetten of gewone nagellak.Eigenlijk nog veel te doen. Amai, hopelijk komt het vlug in orde, waarschijnlijk zijn er hier ook nog een hele boel dingen die ik vergeten ben.Groetjes Laura
Bij mij moeten ze tegen 10 juni bevestigd hebben. Maar nog een heleboel mensen (vooral receptie) hebben nog niet bevestigd wat doe je daar mee?
Hoi HanneHier hebben ze tijd tot de 15de. Ik heb enkele, die ik toch redelijk ken, eventjes een berichtje gestuurd:Hallo, onze tijd begint te korten, daarom wouden we weten of jullie komen meefeesten op 30 juni.Ik heb nog een 13 koppels die moeten bevestigen, maar ze hebben nog 9 dagen...Zijn meestal ook oudere koppels, waar de generatie vaak alleen maar verwittigd als ze niet komen...Grtjes
Hey HanneBij ons kunnen ze tot zondag bevestigen maar wij hebben afgelopen maandag al een klein herinneringsmailtje gestuurd.De mensen die zondag nog niet gereageerd hebben, zullen we zelf contacteren.
amai nog 15 dagen op de teller.. Ik krijg toch serieus kriebels in de buik als ik eraan denk. - nog een idee vinden om de ringen op een originele manier te brengen- Tafelindeling- de bedankjes klaar maken- ik wil mssn nog extra schoenen voor s'avonds (iemand tips waar ik online toffe schoenen kan vinden? geen tijd meer om naar winkels te crossen) verder hebben we alles wel denk ik.. soms heb ik het gevoel dat we nog dingen vergeten :shoe ver staan jullie ondertussen? grtjs