Terug naar overzicht
HoiIk heb zelf vorig jaar ook een jurk uit de 'oude' collectie gekocht, als ze nog in de winkel zijn, worden ze natuurlijk nog gewoon verkocht, maar volgens mij gaan de jurken nooit in de uitverkoop...GroetjesNathalie 08-09-06
Ik heb in augustus vorig jaar ook een kleed gekocht van collectie 2005 (terwijl een maand nadien de nieuwe collectie ging binnenkomen), en er ging inderdaad niets van de prijs af.Dit omdat collecties soms 2 tot 3 jaar meegaan.groetjesKatrien30/9/06
i
Hallo Tamara,van waar ben je precies??Ik ken iemand in Nederland die perfect jurken kan (na) maken en helemaal niet duur, mijn jurk komt daar ook vanaf.Maar ze zit blakbij leeuwarden dus ik weet niet hoe ver dat van jou af is (ik moest er ook bijna 3 uu voor rijden...)Groetjes Mireille01-09-2006
Ik heb zaterdag mijn kleed reeds gekocht bij Vomac in Oostkamp. Was nogal redelijk onverwacht en ook totaal niet het genre dat ik in gedachten had. Ben er efkes niet goed van geweest. Ze hebben mij daar ondertussen nog een job aangeboden als mannequin, dus ik was al volledig van slag die dag :)
Er gaat niks van de prijs af als je een kleed kiest uit de collectie van 2005, de collectie gaan 2 a 3 jaar mee.Het is inderdaad goedkoper van een jurk te kopen. Ik ben helemaal niet te spreken van de service in de Vomac te oostkamp!!!!Veel succes