Terug naar overzicht
DAGPLANNING HUWELIJK 01/12/201205u30 – 06u : opstaan + ontbijten en douchen06u30 – 8u45 : kapper en make-up, kleed en juwelen09u00 – 11u15 : fotoshoot Wendy & Jan11u40 – 12u00 : aankomst suite 12u15 : vertrek naar gemeentehuis12u30 - …u… : trouw gemeentehuis13u00 : fotoshoot met suite, aanbieden vanwarme chocolademelk, koffie, ghluwein14u00 – 15u00 : alternatieve viering16u00 – 17u30 : aankomst gasten + receptie18u00 – u : koud en warm buffet..u.. -…u…: desserten buffet ..u.. - ??? : avondfeest
Bij de warme chocolademelk en gluwhein zouden we graag ook een hapje geven omdat het anders voor de suite toch een wat te lang wachten is. Maar we zouden liever geen broodjes geven. Echter hebben we niet echt de inspiratie om een alternatief te vinden. Ik had het een beetje gehoopt dat jullie misschien wel wat ideetjes hadden. Heb je een idee, vuur het dan maar af grsik al op papier
heb ik al
Oei er is blijkbaar iets misgelopen bij men post, t'zal van de warmte zijn vrees ik
ik ruik een beetje een kerstmarktsfeer bij die receptie :-) misschien eens denken aan iets wat je op dergelijke markten kunt eten?- hamburgers/ braadworst- oliebollen- wafelsAl weet ik natuurlijk niet of dit zou passen bij de stijl van jullie huwelijk.
warme worstenbroodjes, van die mini bv?
Hey Wendy, Over welk trouwvervoer beschik je? Wil je graag foto's waar dat bij op staat? Wij hebben een oldtimer bus en die komt mijn ventje om 10 uur ophalen, dan naar mij 11.15 gemeentehuis en die blijft tot na de kerkdienst van 14 en zet dan de ouders nog thuis af dit zal dan rond 15.30 zijn. En dat ideetje van Tine vond ik ook wel super.Groetjes Sophie
Wij hebben savonds van 18u ons koud en warm buffet en om 21u komen de gasten voor het dessertenbuffet dat we dan gaan openen om 22u. En rond 22u45 gaan we onze openingsdans doen.groetjes
misschien toch iets meer tijd rekenen aan het stadhuis. Bij ons liep het daar geweldig uit, we zijn maar liefst 20 minuten laten getrouwd dan gepland (maar het er waren die dag wel 14, mss dat er in december minder zijn). En na de plechtigheid zijn er altijd mensen die jullie nig komen feliciteren (maar dat kan mss meer na jullie plechtigheid (die hadden wij niet ))Ik denk mss voor bij de chocomelk aan chocoladeboterkoeken en croissantjes, al klinken de voorstellen hierboven ook super.veel succes
Bij chocomelk en Glhuwein denk ik meteen aan oliebollen, pannenkoeken en wafels. Zoals hierboven al gezegd doen het wat aan de kerstsfeer (kerstmarkt) denken.