Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautje ouders, getuigen voor max. 50 euro.

26-5-2012 11:16:15
Hallo,

Wij zijn nog op zoek naar een cadeautje voor onze ouders en getuigen. Pff wat is dat moeilijk zeg! Wij hadden eerst gedacht aan champagneglazen met elk hun naam op gegraveerd. Voor mijn ouders zou dit perfect gaan, maar mijn verloofde zijn mama is enkele jaren geleden gestorven dus daar gaat dat moeilijk voor. Daarbij komt nog dat wij elk 2 getuigen hebben gekozen. Voor 2 van de 4 getuigen zouden we dit ook kunnen bestellen maar voor de andere twee niet aangezien die geen partner hebben. Hebben jullie enig idee want onze ideeën zijn helemaal op? We willen liever geen foto ofzo want die verdwijnt meestal toch in de kast. We willen graag iets nemen waar ze iets aan hebben.

Groetjes Laura

Laura
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 947

mona
27-7-2013
 Meld misbruik26-5-2012 12:18:10

Hm, waarom kan je geen glas graveren voor iemand die geen partner heeft?

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik26-5-2012 13:28:21

Het zijn 2 champagneglazen in een doosje. Moesten we onze namen erop laten graveren en onze datum lijkt mij dat zo raar, vraag me af of ze deze later dan nog wel zouden gebruiken. Dus dacht ik op de glazen hun eigen naam en naam van partner op te laten graveren. Daarom dat het mij wat raar lijkt om te geven aan personen zonder partner. En het lijkt mij ook zo raar om op beide glazen dezelfde naam te zetten? of mss ben ik wel raar :)

groetjes Laura

Yves

Meld misbruik26-5-2012 14:20:07

Digitaal fotokader, ...?

www.huwelijksfotograaf.nu

Sara

Meld misbruik26-5-2012 20:43:46

Of een tijdloze theelichthouder met daarin een tekst gegraveerd (gips blok met calligrafieletters) Liefde - Geluk - Genieten - Warmte - ...
Dit hebben wij bij onze trouw aan de vrouwelijke getuige en mijn schoonmama gegeven. De mannelijke getuige en mijn schoonvader hebben wij een mooie canvaskader gegeven met een foto die hen typeert.
Die alles hebben wij gekocht bij A la Kaart - www.alakaart.be

Ellemieke

Meld misbruik26-5-2012 21:02:59

hier al ergens gelezen: je kan op de glazen voor een mannelijke getuige ook "best man" laten graveren

of iets anders neutraal zoals "toasten op geluk"

jill
30-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 11:23:53

wij hebben aan de ouders wel champagne glazen laten graveren, gewoon bedankt en dan onze namen en trouwdatum. Mijn vader is ook gestorven, maar uiteindelijk vormt dat geen probleem vind ik.

digitale fotokader is ook een tof idee, daar kan je dan de foto's van de trouw mssn opzetten :)

grtjs,

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik27-5-2012 11:43:33

wij hebben een bongo bon gekocht voor onze getuigen!
x

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-5-2012 8:12:29

Hallo,

Wij hebben voor 50 euro per persoon een luxe-champagne ontbijt gedaan. Zo zat de hele suite nog eens samen. Wij hebben dit gedaan twee weken na ons huwelijk, als we terug waren van de huwelijksreis.Op zich hadden we niets tastbaars overhandigd tijdens het huwelijk, maar hun "verrassing" (want zij wisten van niets) werd uitgebreid aangehaald in onze speech met dag, uur en plaats waar ze moesten zijn....

Iedereen vond dit heel leuk, de suite heeft daarna ook nog de kleine versie van ons fotoalbum gekregen....

Groetjes
Annelies

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik1-6-2012 21:45:28

Wij hebben voor de getuigen kaarsen laten maken bij de kaarsengieterij(www.dekaarsengieterij.be ) Je kan er ook setjes bestellen waardoor dit dan goedkoper uitkomt. Wij hadden er dan laten opzetten:

Bedankt ....(naam getuige)... om getuige te zijn van ons huwelijk.
Elke & Tim
26 mei 2012

Het stond uiteraard wel allemaal onder elkaar he, maar op de site staan mooie voorbeelden.
We hebben er dan een mooi steentje bij besteld om ze op te zetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...