Terug naar overzicht
Zolang het tranen zijn van geluk ...Geniet ervan en hopelijk blijft dit weertje aanhouden.
zeker traantjes van geluk ;) ik heb het gevoel dat ik vavaf zaterdag echt volwassen ga zijn.. Voor ons mag het iets minder warm zijn hoor.. Toen ik gisteren voor de laatste keer mn kleed ging passen, liep het zweet al van mijn benen :sNe graad of 20 en geen regen en ik ben content..
Bij mij gaat het juist van hetzelfde zijn... Ik krijg ook traantjes bij het minste.Wij duimen mee voor mooi, maar iets minder heet weer! Veel succes en plezier!!Groetjes.
Hetzelfde hier!Begin bij het minste gaan te janken en wordt alleen maar erger met de dag hihi. Dat gaat nog wat zijn!Duim ook mee voor het zonnetje heb die dag mijn vrijgezellen!Groetjes Sophie
Inderdaad Nathalie.. voor ons mag het ook een beetje minder warm zijn.maar nu genieten we nog en beetje van de zon.. om nog wat kleur op te doen voor zaterdag e.. :-)wij zijn eigenlijk niet echt zenuwachtig, en emotioneel ben ik ook eens niet voor de verandering! Want anders slaagt de stress altijd op mijn emoties.Maar ik merk wel dat ik snel op kleine dingen reageer enzo..blijkbaar kan je dat zelf niet beslissen hoe de stress zich uit.. maar alles komt dik in orde nathalie! ben ik zeker van!x. Groetjes
ik dacht dat ik ook erg emotioneel ging zijn op onze trouwdag.. 's nachts samen geslapen en tegen we opstonden zijn er bij mij wel enkele traantjes gevloeid (heeft toch niemand gezien buiten mezelf en men man!). tijdens de dag zelf zelden een traan ... zakdoekje snel vragen aan men man en opgelost :) tegenover dat ik anders een hele huilbui heb :)