Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het begint te korten...

28-5-2012 19:46:50
Hey hey allemaal,
het begint te korten, 7 juli 2012 komt dichterbij.
gisteren nog een familiefeestje gehad en iedereen maar dan ook iedereen kwam vragen:
"ben je nog nie zenuwachtig?" "is alles al in orde voor den trouw?" "moete nog veel doen?"
ik ben nog ni zenuwachtig, da komt mss den dag dervoor.

Vandaag naar meneer pastoor geweest voor ons misboekje te laten nakijken
Echt ne gezellige pastoor, hihi; kben echt wel blij da we dien pastoor hebben.
Da gaat echt al ni mis kunnen gaan. Een grapje of een grolletje kan er steeds af. zalig, liever dit dan ene
dien graag preekt en het saai maakt.

Groetjes
nog wel wat werk te doen
- bedankjes maken
- bedankjes kindjes maken
- tafelindeling en hoe gaan we dat doen?
- misboekjes printen
- feestregels printen en lamineren
- schoenen bruidskindjes kopen
- en nog kleine dingetjes denk ik...

Evy
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 653

Freya
7-7-2012
 Meld misbruik28-5-2012 21:40:21

Hey evy,

Het begint inderdaad echt snel te gaan he :-) Eens het juni is, is het maar een dikke maand nimeer. Spannend!
Integenstelling tot u, loop ik hier al enkele weken vol zenuwen! Maar zoals ik in één van mijn vorige posts zei, starten bij mij mijn laatste examens waardoor de stress en tijd nog sneller gaan :-)

Hier moet ook nog wat werk gebeuren:
-proefkapsel
-proefmake-up
-afspraken vastleggen met dj
-bedankjes voor kindjes
-tafelschikking
-misboekje finaliseren
-decoratie zoeken voor het ouderlijke huis
en al de dingen die ik nog vergeten ben :-)

Hopelijk hebben wij die dag ook een geweldig weertje :-)
Groetjes!

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik28-5-2012 23:27:00

Wat ik heb gedaan voor de tafelindeling:

- de namen van iedereen die zou komen (vergeet jezelf niet!) op aparte briefjes geschreven (koppels/gezinnen die aan dezelfde tafel zouden zitten wel bij elkaar gehouden)
- die briefjes in groepjes bij elkaar gelegd tot de tafelindeling in orde was

Zo kan je er makkelijk mee schuiven tot het in orde is en loop je toch niet het risico dat je iemand vergeet.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik31-5-2012 9:45:33

hellow, kei spannend toch hé :) ik ben niet echt zenuwachtig, eerder zo... ja... hoe zeg je het, enthousiast? :)

tafelindeling gebeurt bij mij in een excelleke. Ik heb een excel met gastenlijst, waarin adres vermeld staat, of ze bevestigd hebben al dan niet, met hoeveel ze komen en voor welk onderdeel. in een ander tapblad heb ik dan alle tafels gezet en genummerd. HEt tafelnummer zet ik dan in het eerste tabblad ook bij de gasten, zo zie ik ook wanneer ik iemand oversla :)
het is ondertussen wel een zeer uitgebreid excel document :) want nog een ander tapblad doet dan de prijsberekening van avondfeest per aantal gasten enzo :)

wij moeten nog
- gastenboek beslissen: ik geraak er maar niet aan uit hoe ik het nu eigenlijk wil
- afspraak met fotograaf (als het in orde komt, want mijn oorspronkelijke fotograaf is onbereikbaar, ik ben dus op zoek naar een alternatief, en hoop dat ook gevonden te hebben)
- afspraak met DJ
- afspraak met feestzaal voor menu door te geven
- afhalen van onze trouwringen
- bruidslingerie gaan halen!
- schoenen verder inlopen :p
- bedankjes voor de kindjes na het huwelijk
- bedankjes voor de gasten ook verder uitwerken :)

tussendoor wonen we bij onze ouders omdat we aan 't werken zijn in ons huisje, gelukkig geen al te grote werken: we zijn nu aan het behangen en binnen dit en drie weken zullen we wel geïnstalleerd zijn!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...