Terug naar overzicht
Hey evy,Het begint inderdaad echt snel te gaan he :-) Eens het juni is, is het maar een dikke maand nimeer. Spannend! Integenstelling tot u, loop ik hier al enkele weken vol zenuwen! Maar zoals ik in één van mijn vorige posts zei, starten bij mij mijn laatste examens waardoor de stress en tijd nog sneller gaan :-) Hier moet ook nog wat werk gebeuren: -proefkapsel-proefmake-up-afspraken vastleggen met dj-bedankjes voor kindjes-tafelschikking-misboekje finaliseren-decoratie zoeken voor het ouderlijke huisen al de dingen die ik nog vergeten ben :-)Hopelijk hebben wij die dag ook een geweldig weertje :-) Groetjes!
Wat ik heb gedaan voor de tafelindeling: - de namen van iedereen die zou komen (vergeet jezelf niet!) op aparte briefjes geschreven (koppels/gezinnen die aan dezelfde tafel zouden zitten wel bij elkaar gehouden)- die briefjes in groepjes bij elkaar gelegd tot de tafelindeling in orde wasZo kan je er makkelijk mee schuiven tot het in orde is en loop je toch niet het risico dat je iemand vergeet.
hellow, kei spannend toch hé :) ik ben niet echt zenuwachtig, eerder zo... ja... hoe zeg je het, enthousiast? :) tafelindeling gebeurt bij mij in een excelleke. Ik heb een excel met gastenlijst, waarin adres vermeld staat, of ze bevestigd hebben al dan niet, met hoeveel ze komen en voor welk onderdeel. in een ander tapblad heb ik dan alle tafels gezet en genummerd. HEt tafelnummer zet ik dan in het eerste tabblad ook bij de gasten, zo zie ik ook wanneer ik iemand oversla :)het is ondertussen wel een zeer uitgebreid excel document :) want nog een ander tapblad doet dan de prijsberekening van avondfeest per aantal gasten enzo :)wij moeten nog- gastenboek beslissen: ik geraak er maar niet aan uit hoe ik het nu eigenlijk wil- afspraak met fotograaf (als het in orde komt, want mijn oorspronkelijke fotograaf is onbereikbaar, ik ben dus op zoek naar een alternatief, en hoop dat ook gevonden te hebben)- afspraak met DJ- afspraak met feestzaal voor menu door te geven- afhalen van onze trouwringen- bruidslingerie gaan halen! - schoenen verder inlopen :p- bedankjes voor de kindjes na het huwelijk- bedankjes voor de gasten ook verder uitwerken :)tussendoor wonen we bij onze ouders omdat we aan 't werken zijn in ons huisje, gelukkig geen al te grote werken: we zijn nu aan het behangen en binnen dit en drie weken zullen we wel geïnstalleerd zijn!!