Terug naar overzicht
Ik ga 7 juli naar de Outlet en je moet er geen afspraak maken.Heb al gehoord dat er een hele ruime keuze is, dus vermoed dat korte kleedjes er ook wel bij zullen zitten.Groetjes*
Je hoeft geen afspraak te maken. Ze hebben heel keuze, maar of ze ook korte kleedjes hebben weet ik niet. Je kan altijd eens bellen... Maar ik zou ook zeggen, focus je niet op kort of lang. Er zijn hier al een paar bruidjes gepasseerd die per se kort wilden, maar toch thuis kwamen met lang... Pas dus een beetje vanalles.Als je je kleed koopt krijg je het direct mee naar huis. Ze werken samen met een naaister, maar ik heb die nooit kunnen bereiken... Ik ben dan naar een andere naaister gegaan.Groetjes
Inderdaad geen afspraak nodig en voor de pasbeurten: Ik kreeg m'n kleedje onmiddellijk mee en moet in Oktober een afspraak maken voor in November (ik trouw eind December) voor 1ste pas. En die gaat dan door in Roeselare, vandaar dat je je kleed onmiddellijk meekrijgt, want daar zitten de naaisters en hebben ze ook alle accessoires.