Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor enveloppendoos

29-5-2012 11:59:06
Hoi medebruidjes en gommetjes!

We zijn volop bezig met de laatste loodjes, binnen 31 dagen is het immers aan ons!
Nu waren we aan het denken aan een enveloppendoos en we willen graag een alternatief hiervoor. Jammer genoeg zijn we inspiratieloos...

Hebben jullie een origineel idee? Of pakken jullie het ook helemaal anders aan?
Laat het me zeker weten!

Groetjes
Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1440

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-5-2012 12:19:51

wij gaan voor een groot huisje met een gleuf dat nadien door mijn ma als vogelhuisje in de tuin gehangen gaat worden ( er zit een gat in vanvoor)

mijn verloofde had eventueel ook het idee om te werken met zoiets dat ze tijdens benefit shows doen, met zo een pijl die we per elke envelop wat hoger zetten en dan vanonder een foto van ons in belgie en bovenaan een foto ( gefotoshopt) van ons in een exotische bestemming.

Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 12:55:23

Hoi Melissa
Ik heb een mooie opbergdoos in de bloemenwinkel bij ons gevonden (zo 3 in 1 dozen), licht grijs met een losse deksel.

Deze dozen kunnen we dan achteraf gebruiken voor alle dingen van de trouw in op te bergen en als opbergdozen ;)

Groetjes

tamara 7/9/2012

Meld misbruik29-5-2012 12:57:21

ik zou graag zo een vogelkooitje of metalen box willen, als alternatief
heb ik zien staan bij alles voor je huwelijk.nl
maar twijfel een beetje ivm verzending

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-5-2012 15:23:18

Hallo,

Je kan een brievenbus gebruiken. Je kan een standaard brievenbus nemen, of een hang-exemplaar nemen en dit zelf ergens op bevestigen (houten onderstel, boomstam,...).

Er is ook de mogelijkheid om een standaard brievenbus te personaliseren met bv. foto's van jullie van begin tot aan het huwelijk.

Als je een brievenbus laat maken uit hout (mdf,...), heel basic dus... deze effen wit (of andere lichte kleur) schilderen en ze gebruiken als "gastenboek". Iedereen kan zijn wensen op de bus schrijven en later kunnen jullie deze in de hal, living,... een plaatsje geven.

Het voordeel van een brievenbus te gebruiken is dat je hier ook gebruik kan maken van een slotje met sleutel. De sleutel bewaar je thuis en niemand kan aan jullie envelopjes...

Groetjes
Annelies

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 22:39:45

Wij hebben een houten wijnkistje genomen. Daar is een gleufje in gemaakt en onze namen zijn erop geschilderd. Heel mooi, weinig werk en goedkoop!

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 22:40:32

Woepsie vergeten: achteraf gebruiken we dit kistje om alle felicitatiekaartjes enzo in te bewaren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...