Terug naar overzicht
wij gaan voor een groot huisje met een gleuf dat nadien door mijn ma als vogelhuisje in de tuin gehangen gaat worden ( er zit een gat in vanvoor)mijn verloofde had eventueel ook het idee om te werken met zoiets dat ze tijdens benefit shows doen, met zo een pijl die we per elke envelop wat hoger zetten en dan vanonder een foto van ons in belgie en bovenaan een foto ( gefotoshopt) van ons in een exotische bestemming.
Hoi MelissaIk heb een mooie opbergdoos in de bloemenwinkel bij ons gevonden (zo 3 in 1 dozen), licht grijs met een losse deksel.Deze dozen kunnen we dan achteraf gebruiken voor alle dingen van de trouw in op te bergen en als opbergdozen ;)Groetjes
ik zou graag zo een vogelkooitje of metalen box willen, als alternatiefheb ik zien staan bij alles voor je huwelijk.nlmaar twijfel een beetje ivm verzending
Hallo, Je kan een brievenbus gebruiken. Je kan een standaard brievenbus nemen, of een hang-exemplaar nemen en dit zelf ergens op bevestigen (houten onderstel, boomstam,...). Er is ook de mogelijkheid om een standaard brievenbus te personaliseren met bv. foto's van jullie van begin tot aan het huwelijk.Als je een brievenbus laat maken uit hout (mdf,...), heel basic dus... deze effen wit (of andere lichte kleur) schilderen en ze gebruiken als "gastenboek". Iedereen kan zijn wensen op de bus schrijven en later kunnen jullie deze in de hal, living,... een plaatsje geven.Het voordeel van een brievenbus te gebruiken is dat je hier ook gebruik kan maken van een slotje met sleutel. De sleutel bewaar je thuis en niemand kan aan jullie envelopjes...GroetjesAnnelies
Wij hebben een houten wijnkistje genomen. Daar is een gleufje in gemaakt en onze namen zijn erop geschilderd. Heel mooi, weinig werk en goedkoop!
Woepsie vergeten: achteraf gebruiken we dit kistje om alle felicitatiekaartjes enzo in te bewaren.