TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carrie
13-9-2013
|
29-5-2012 15:41:24
Ik zou wachten... Misschien kom je niet erg veel bij tijdens de zwangerschap, of geraak je nadien de kilo's bijna niet kwijt, en dan heb je misschien een kleedje dat wat spant. Eind nov moet je dan bevallen? Dan zou ik misschien in feb-maart 2013 gaan kijken, dan heb je nog een half jaar, dat moet lukken voor de meesten jurken :)
|
|
Joyce
25-8-2012
|
29-5-2012 15:50:10
Proficiat! Hoe vroeger je gaat, hoe beter natuurlijk. Maar in jou geval zou ik misschien wachten tot na de bevalling. Wat je ook kan doen, ter geruststelling, is eens bellen naar een bruidswinkel en eens horen hoe zij dit zien. Je kleed zal besteld worden in de maat dat je op dat moment hebt, achteraf kunnen ze deze nog innemen. Dus bij je eerste en tweede pas gebeuren de aanpassingen aan je lichaam, zodat je kleed goed zit. Dus je mag vermageren maar niet verdikken.
|
|
Saskia
8-6-2012
|
29-5-2012 20:51:26
Ik zou ook wahten tot na de bevalling! Mssn kies je nu een kleedje en heb je nadien nog een "buikje" en kan het tegen vallen.
|
|
Oksana
|
29-5-2012 21:41:48
|
|
marijke
17-8-2013
|
30-5-2012 8:30:54
ik zou ook wachten. Mijn lichaam is na alle twee mijn bevallingen veranderd. De kilo's ben ik kwijt maar mijn heupen zijn bijvoorbeeld wat breder. Voor een trouwjurkje kan dat wel een belangrijk gegeven zijn. Het model van kleedje kan je nu erg mooi staan, maar na de bevalling kan het zijn dat er iets anders helemaal bij jou past!
|
|
Kelly
4-8-2012
|
30-5-2012 14:23:38
Hoi,
Ik zou ook wachten tot na je bevalling, je hebt immers nog tijd genoeg dan!
Ik ben 11 april bevallen en trouw 4augustus, mijn kilo's (10) waren er al terug af toen ik uit het ziekenhuis kwam... Als je een beetje op let tijdens je zwangerschap en niet teveel bijkomt is dit allemaal geen probleem, als je dan ook nog eens borstvoeding gaat geven, ga je ze zeker kwijt zijn!
Ik had mijn kleed wel besteld tijdens mijn zwangerschap omdat ik maar 4 maanden na de bevalling ging trouwen en had toen een maatje groter besteld... Vrijdag ga ik mijn kleed voor de eerste keer terug passen... Ben benieuwd :)
Veel succes met je zwangerschap en de trouwvoorbereiding
X
|
|
Inge
21-6-2013
|
1-6-2012 21:05:56
Poe, lastig hoor! Bij mijn eertse kwam ik 21 kg aan en was ik na een jaar eenhalve kg boven mijn gewicht en weer zwanger. Bij de tweede kwam ik 17 kg aan en was ze na een half jaar kwijt. Na beide zwangerschappen slonk mijn cupmaat na een maand of 5 a 6 drastisch tot 75 d. Zoon 2 krijgt nu 20 maanden borst en heb nu inmiddels 75 b/ c. Hoe je borsten eruit gaan zien weet je dus pas na een tijdje ( heeftt niets met borstvoeding te maken, maar komt door de groei tijdens de zwangerschap trouwens). De rest van mijn lijf is niet veel verandert, maar vroeger had ik een extreem platte buik, nu houd ik denk ik wel een buikje en zijn mijn heupen juist wat vet kwijt. Nu 20 maanden na nr 2 ben ik wel bijna 7 kg onder mijn startgewicht dus dat zijn vast die heupen....
Dus wanneer je moet gaan passen? Geen idee!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|