Terug naar overzicht
Ik zit een beetje met hetzelfde, maar idd ik doe gewoon wat ik wil, hebben ze daar dan commentaar op, dan is dat jammer, hopelijk zijn de mensen volwassen genoeg om niet kinderachtig te gaan reageren op wie wel of geen uitnodiging kreeg al dan niet voor de receptie/het avondfeest.
halloIk zit met hetzelfde probleem en ga wsh iedereen vragen voor de receptie..Ik twijfel nog altijd
Bij ons op't werk worden gewoon de collega's uitgenodigd met wie je een goeie band hebt, maar niet zomaar iedereen... Uiteindelijk gaan de mensen waarmee je geen band hebt zich ook hoogstwaarschijnlijk niet "in hun gat gebeten voelen" en grote kans dat ze zelfs niet zouden komen als ze wel uitgenodigd zouden zijn... Groetjes, Veerle
Ik nodig de collega's met wie ik goed overeenkom uit voor het avondfeest. De rest is uitgenodigd voor de receptie, maar dan enkel via een lijst die ik zal uithangen. Ze kunnen dan hun naam invullen en die van hun partner als ze willen komen. Ik ga er ook van uit dat diegene van wie ik niet wil dat ze komen, dat wederzijds is en ze dus ook niet hun naam gaan invullen.
ik heb om geen "problemen" te krijgen heb ik het volgende gedaan:de uitnodiging in de keuken van het werk gelegd met de plaats en uur van het feest doorstreept (zodat ze konden zien hoe de uitnodiging eruit ziet en wanneer het kerkelijk gedeelte doorgaat)daarbij had ik een briefje gemaakt met de uitleg dat we omwille van budgetaire redenen niet iedereen kunnen uitnodigen en dat degene die uitgenodigd worden persoonlijk hun kaart krijgen, maar dat de volledige groep zeker uitgenodigd is om het kerkelijk gedeelte mee te komen vieren.zoals veerle al zei: grote kans dat degene waar je geen band mee hebt sowieso niet van plan waren om te komen als ze wel uitgenodigd waren...
Ik nodig mijn dichtste collega's uit voor de avondfeest en de rest op de receptie. Omdenduur moet je al met zoveel rekening houden, gewoon doen waar je je goed bij voelt ;).
Ik zit op mijn dienst met 20 personen. Sommige heb ik super band mee en andere gewoon "neutraal".Ik heb dus gewoon via mijn gevoel een uitnodiging gegeven.Sommige voor de receptie, anderen voor alles en nog andere voor het dansfeest.Ik heb hierover nog nooit iets gehoord. (het kan mssn achter mijn rug zijn maar bon, is het maar zo) Niemand kan zeggen dat ze niet welkom waren en als ze verstandig genoeg zijn weten ze waarom ze op welk deel gevraagd zijn.groetjes
ik vond dit ook zo heel moeilijk. wij zitten met een 15-tal bedienden, maar wij komen eigenlijk allemaal goed overeen, zitten elke middag samen aan tafel en zo. die 15 met partner worden natuurlijk wel 30 personen...Nu, wij hebben een wedding party zonder aparte receptie voor mensen die niet naar het feest komen. We hadden zoiets van: daar komen toch enkel mensen die je liever niet op je trouw hebt (buren van je ouders en dergelijke) dus hebben we toen besloten: ofwel komen ze, ofwel niet...met andere woorden nodig ik dus toch iedereen uit voor het avondfeest. En zoals gezegd, heb je toch een mindere band met iemand dan passen die toch voor het avondfeest, en zo heb je niemand uitgesloten.groetjes
Hier ook een weddingparty zonder aparte receptie.Mijn verloofde was er heel snel uit, hij wil geen collega's uitnodigen.Ik werk nog maar sinds oktober op dit werk en kan het goed met iedereen vinden.Ik werk als verpleegkundige en ben nog maar een maand van ploeg veranderd. (ploeg is de mensen waar je in het weekend altijd mee samenwerkt, in de week werken we met iedereen) dus ik kon ook niet zeggen de ene ploeg en de andere niet. Dan zitten we nog eens moet onze leidinggevende, logistieke, nachtdiensten en poetsdienst. En eerlijk gezegt heb ik wel met iedereen een band.Kon het niet over mijn hart krijgen te kiezen, en ik wil ook liever geen gebabbel.Dus ik nodig iedereen uit 27 personen maar wel zonder partner.Groetjes
Ik maak ook 'n onderscheid tussen totaal niet, receptie en avondfeest. Maar ik overweeg wel om 'n kleine traktatie doen achterna op't werk.
Wij zitten in een groepje van 8 collega's, maar er zijn er 2 die eigenlijk echte vriendinnen zijn, en die ik naast het werk ook zie, deze 2 heb ik gevraagd op het avondfeest, de rest op de receptie.Bij mijn vriend is het iets anders, door zijn functie als aankoper, worden de medewerksters op de aankoop alsook de vertegenwoordigers gevraagd voor het avondfeest. Een totaal van 32 plus partner.daar kon hij echt geen onderscheid in maken.De andere mensen die niet bij hem zitten op bureel, maar die hij dagelijks ziet op de receptie!!het is niet gemakkelijk, maar je moet inderdaad uw hart daarin volgen