Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip voor alternatief ringkussen

29-5-2012 19:53:55
hoi allemaal
daar wij niet zo voor een ringkussen zijn, maar toch iets nodig hebben aangezien mijn verloofde zijn neefje en nichtje de ringen komen brengen hebben we een leuke oplossing gevonden
we hebben aan zijn twee zussen gevraagd om rond te kijken naar een leuk kussen (niet te duur) dat ze graag nog hadden voor op de kleintjes hun kamer.
nu hadden ze allebei een superleuk kussen gevonden in de Hema
http://www.hema.be/nl/winkel/kinderen/kinderkamer/kussen-auto-(7351081)
http://www.hema.be/nl/winkel/kinderen/kinderkamer/kussen-bloem-(7351083)
Ik ben het vandaag gaan halen en vind ze heel mooi.
Ze vallen wel wat groot uit, maar dat maakt mij niet uit. Het gaat echt schattig zijn :)

En op die manier hebben wij zelf geen kussen waar we achteraf niet weten wat mee te doen en dat waarschijnlijk ergens ver weg op zolder zal belanden...

Groetjes!
ps: nog 59 dagen!!! het kriebelt :) :)

Stefanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1105

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik29-5-2012 21:15:45

De link werkt niet, maar via de zoekfunctie heb ik ze wel gevonden.
Heel leuk en ze hebben dan ook een blijvende herinnering!

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-5-2012 21:36:37

inderdaad en ik geef liever wat geld uit aan iets wat ik cadeau kan geven dan aan iets waar ik achteraf niet meer naar kijk
ik moet wel zeggen: ze vallen groot uit, maar ze zijn echt superleuk dus maakte het mij niet uit :)

caro
18-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 8:44:52

ik heb het ook niet met een ring kussen maar wij gaan een knuffel gebruiken en de ringen aan de hals van de knuffel hangen.

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:19:51

ook een heel tof idee! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...