Terug naar overzicht
Wij hebben het met elastische koordjes in zilver en goud gedaan. (besteld via Ebay)Onderaan op de hoek aan de plooi gewoon een simpel knoopje en de uiteindjes die gewoon daar bleven hangen.
van waar ben je precies?wij hebben misboekjes gemaakt voor de doop van onze kleine meiden en die hebben we voor een appel en een ei kunnen laten maken in een kopiecenter.enkel alles op A4 moeten afprinten en inleveren, het kopiecenter deed de rest.
Hoi Stefanie,Misschien met een gewoon lintje verticaal in het midden? Alhoewel ik mijn twijfels heb of dit wel op zijn plaats blijft. Wij wouden onze misboekjes ook eerst zelf afdrukken en samenbinden, maar toen had ik uit nieuwschierigheid toch prijs gevraagd om 100 boekjes te laten drukken en nieten en wij hebben in het totaal 35 € betaald.
Heyhey,Ik heb mij wel zo'n grote nietjesmachine aangeschaft :-). Kost 30 eur in de Ava en we kunnen het later nog gebruiken om boekjes te nieten bij dopen, communies enz en onze familie kan het dan in de toekomst ook gebruiken :-).Groetjes!Evelien
@Tamara: ik ben van Kermt (Hasselt). @ Jili: is niet te veel 35 euro.. wij hebben een tijdje geleden een printer aangeschaft omdat de prijzen bij de kopiecenters in de buurt hoog lagen (goedkoopste was 60 euro geloof ik) en omdat we toch nog andere dingen moeten printen (naamkaartjes, menu's, "feestregels", wegwijzers, routebeschrijvingen,.......)Ons grootste "probleem" is dat onze misboekjes in een aparte layout zijn, waardoor veel kopiecenters extra aanrekenen om het exact naar onze manier af te printenThuis print ik het boekje apart en de cover apart...
Wij hebben de onze laten drukken in Hasselt, op de Kempische Steenweg.Je kan via hun website een prijsofferte aanvragen.http://pri.be/
Hallo, Wij hebben in de AVA enkele rolletjes lint (rond lint, zoals een rond vetertje, geen plat lint) gekocht in de juiste kleur en hiermee de bladzijden samengebonden. Als je het knoopje strak genoeg maakt blijft dit echt wel goed zitten....Qua printen hebben we onze boekjes gewoon op de printer thuis geprint, dit kan perfect recto verso....GroetjesAnnelies
Lang geleden dat ik het zelf heb gedaan, maar als je je nietjesmachine openmaakt, zoals bv om nieuwe nietjes in te steken, kan je gewoon zo nieten in het midden van je boekje (de nietjesmachine ligt dan gewoon in de lengte open en niet zonder de onderkant). Hopelijk is dit duidelijk?
@ Elisabeth: dan moet je wel de nietjes aan de achterzijde nog dichtplooien... Ik weet niet of dat zo handig is.... Of wel op het onderste deel van een ander nietjesmachien nieten, maar dat word volgens mij ook complex
hoi dames,bedankt voor de reacties!@Elisabeth: als ik mijn nietjesmachine open om de nietjes te vervangen komt enkel het bovenste omhoog, zonder het gedeelte waar de nietjes zitten: dat gedeelte zit vast...ik ga dus nog wat verder zoeken, maar misschien inderdaad een touw verticaalzal het eens met mijn hubby 2 be bespreken :)
Hmmmm, ok, dat wordt wat moeilijk dan :-) Maar veel succes met de zOektocht!