Terug naar overzicht
oooh joepie eindelijk.welke heb je uiteindelijk besteld?
Hey Melissa,Heb je uiteindelijk dan contact opgenomen met de douane?Ik ben mijn pakket ook aan het 'tracken', het ligt sinds 24 mei ook klaar...ik wacht nog even af en dan bel ik waar het blijft :-)!Spannend...maar het wachten loonde bij jou dan toch zéker de moeite!!groetjes
@ Sara: we hebben deze besteld: http://www.etsy.com/listing/80940610/wedding-tree-guest-book-personalized maar dan in de kleuren van ons thema. Hij heeft dus een hele reis afgelegd want hij komt uit de Verenigde Staten :-)@ Sandra: Ik heb eerst enkele keren naar de klantendienst van Bpost gebeld waar ze me vertelden dat ik een mail moest sturen naar de douane met het bewijs van bestelling en bewijs van betaling in bijlage toegevoegd. Toen ik daar uiteindelijk geen antwoord van kreeg en mijn pakketje vorige week nog altijd niet geleverd was heb ik via de klantendienst van Bpost een rechtstreeks nummer van de douane gekregen. Ik heb hier dan naar gebeld en daar hebben ze me gegarandeerd dat mijn pakketje deze week zou arriveren. Vandaag was ie bij de post!Het wachten was het wel waard, want onze boom is echt super! Ookal moesten we nog €15 extra douanekosten betalen!GroetjesMelissa
Ik vind voor customs clearance enkel een telefoonnummer bij DSV...dus ik bel daar naar als ik volgende week mijn pakket niet heb :-)! Heb nu al extra betaald omdat ik het via USPS laat versturen...dus het mag sneller gaan dan zene!!Ik wist dat het moeilijk ging gaan e...al veel verhalen over gelezen hier :-)!En ik wil nog iets anders bestellen ook...ai ai ai...Maar super dat jouw pakketje is toegekomen!!groetjes!Sandra
Hey Bruidjes,@ Sandra: DSV is een expediteur en niet de douane zelf dus vrees dat die je niet verder gaan kunnen helpenals je telefoonnummers van de douane (en financiën in het algemeen) zoekt dan kan je op de website van het ministerie een wegwijzer vindenik geloof dat dit de site is: http://annuaire.fiscus.fgov.be/qw/index.php?lang=nl Bij administratie zoek je dan bij Douane en Accijnzen en dan Controle der Douane als dienst en daar staat Zaventem tussen. Ik weet wel niet welke van de vier (1-2-3of4) je moet hebben voor de pakjesdienst maar als je er eentje belt, zullen die je ongetwijfeld wel door kunnen verwijzen.En nog eens voor alle bruidjes hier op de site: als je via internet besteld, hou er dan rekening mee dat er nog douanekosten bijkomen achteraf !groetjes,ilse
Die douanekosten zijn er niet altijd blijkbaar...maar ik heb wel terug dikke prijs - 26 euro douane kosten!! pfff...Blijkbaar 'GIFT' er op zetten en dan zou je het kunnen omzeilen...groetjes
Hey SandraHet is daar inderdaad een heel vreemd systeem... Ik had nog een ander pakketje besteld vanuit de Verenigde Staten, en dat is gewoon geleverd, zonder problemen en extra douanekosten...Bij onze wensboom was het een ander verhaal... Je kan altijd eens proberen bellen naar volgend nummer: 02 278 50 80. Dan kom je normaal rechtstreeks bij de douane uit!GroetjesMelissa
thx voor de tip ;-) want ik heb nog wel een aantal pakketjes die ik ga laten afkomen :-)normaal zou onze cake topper morgen geleverd worden...ale, ik zal het mogen gaan afhalen bij de post...gezien ik dus die 26 euro moet betalen...ai ai ai!groetjes!