Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 dagen!!!

30-5-2012 14:11:39
Oo zo leuk... nu begint het echt wel hèèl kortbij te komen, nog vandaag tot 17u werken en dan morgen tot de middag.

Heb net een snel lunchadresje uitgezocht en zo ook onze fotolocatie gevonden (ok het was met voorbedachte rade van er te gaan eten, maar toch ) www.baronshouse.be

Ben ook nog op zoek naar een paar daagjes weg adresje voor volgende maandag tot woensdag (wat ben ik toch weer lastminute bezig) - we gaan pas op huwelijksreis in juli, samen met de kids, maar willen er graag een paar daagjes op mini huwelijksreis tussenuit. Tips zijn dus welkom!

Morgen dan nog naar ikea voor theelichthoudertjes en evt iets van versiering aan t huis van mijn ouders. S avonds nog enkele geleende statafels en hoezen ophalen.

Vrijdagmorgen de sleutel van de zaal ophalen, 9u30 nageltjes laten doen, wenkbrauwen epileren, wimpers kleuren, alle decoratie bij elkaar zoeken en inladen en al naar de zaal brengen. De brouwer komt dan ook leveren. s avonds dan frigo's vullen en decoreren en dan lekker op tijd ons bedje in voor de big W-day!

Ik kijk er al enorm naar uit!

Linsey
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 931

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:29:04

Spannend spannend! Geniet nog van de laatste voorbereidingen, straks is het zover!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:36:55

Whieeeeee...spannend!!!!
Uw dagen gaan nog voorbij vliegen...nog genoeg op de planning ;-)!!!

Misschien eens kijken op de site van weekenddesk.be?
Of easy to book?

Ik kijk al uit naar jouw verslag...maar EERST genieten van jullie mooiste dag é!!!
Ik wens je echt een fantastisch mooie, onvergetelijke dag!!

groetjes

Sandra

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:41:18

geniet er maar van, het is allemaal veel te snel voorbij jammer genoeg :-)
hopelijk valt het weer wat mee, geen regen is al voldoende,
bij ons was het ook maar 14 of 15 graden, das goed doenbaar met een beetje zon

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:44:11

Op meteovista geven ze voorlopig 17° en geen regen, daar kan ik zeker mee leven
We zien wel, we moeten de dag nemen zoals hij komt... dat gaat onze dag niet kunnen verbrodden!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:57:55

Spannend hey Linsey,

Nu vliegen de dagen voorbij vind ik!

En idd, het weer blijkt te keren. heb hier een kleine anecdote over...mijn zus ging een kaarsje laten branden toen ze dit weekend aan zee was, in een kerkje waar ons mama zo graag ging. Ze had op weg naar daar gevraagd aan ons mama (die hierboven over ons waakt) of ze een handje kon helpen en voor beter weer zorgen. Toen mijn zus in de kerk aankwam, zaten er 2 mensen te bidden en plots begon de huwelijksmars te spelen. Dit is de eerste keer dat ze dat hoort in de kerk, en waar spelen ze nu "zomaar" de huwelijksmars? Mijn zus belde me meteen om me het voorval te vertellen met de boodschap dat ons mama wel haar best zou doen...

Tja, geloof er in of niet, mij gaf het het heel goed gevoel en het weer is aan het keren in de positieve zin ...

Dus 2 juni bruidjes ... mijn mama zorgt ook voor jullie

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 15:14:56

Net als ons zoontje - mijn kindjes geloven dat hij 'daarboven' ruzie aan t maken is met de weergoden daarboven omdat hij mooi weer wil voor zijn mama en papa op zaterdag
vandaar dat het ook steeds verandert van slecht naar goed naar slecht naar goed ... en nu mag het dan zo blijven van mij

Sandra, dankjewel voor de weekenddesk tip, dat ik daar niet aan gedacht had!!!! Heb al leuke dingen gevonden!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 15:26:45

Graag gedaan ;-) en geniet er maar van met jullie 2!!

Aan de andere 2 juni bruidjes: ook veel plezier en een mooie dag gewenst!!

groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 18:30:31

Zo spannend!!! :)
Geniet nog van de laatste voorbereidingen en ik ga aan je denken!!!!!!! :)

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 18:56:36

Hey Linsey
hier is het vrijdag al de grote dag! Ik zal in ieder geval te zaterdag aan de 2juni bruidjes denken, dan is het bij mij spijtig genoeg al achter de rug.
Veel genot!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 19:23:45

spannend!!! Geniet van "jullie" dagje,veel plezier.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 0:04:35

De tijd gaat precies dubbel zo snel vooruit nu he..

Ik werk ook morgen nog maar een half dagje, daarna mn nagels lsten doen.. Morgen onze ringen gaan halen (ja, we zijn soms laat met sommige dingen) , bedankjes afwerken, enz..
Vrijdag de hondjes naar het pension brengen en dan thuis kuisen, naar de zaal en ondertussen veeeeeeel stressen :s
We moeten ook nog naar de kerk tussendoor :s
Kijk ernaar uit maar zal blij zijn als we dinsdag op de vlieger zitten.. Weg zenuwkes, welkom rust :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...