Terug naar overzicht
Spannend spannend! Geniet nog van de laatste voorbereidingen, straks is het zover!!
Whieeeeee...spannend!!!!Uw dagen gaan nog voorbij vliegen...nog genoeg op de planning ;-)!!!Misschien eens kijken op de site van weekenddesk.be?Of easy to book?Ik kijk al uit naar jouw verslag...maar EERST genieten van jullie mooiste dag é!!!Ik wens je echt een fantastisch mooie, onvergetelijke dag!!groetjesSandra
geniet er maar van, het is allemaal veel te snel voorbij jammer genoeg :-)hopelijk valt het weer wat mee, geen regen is al voldoende,bij ons was het ook maar 14 of 15 graden, das goed doenbaar met een beetje zon
Op meteovista geven ze voorlopig 17° en geen regen, daar kan ik zeker mee leven We zien wel, we moeten de dag nemen zoals hij komt... dat gaat onze dag niet kunnen verbrodden!
Spannend hey Linsey,Nu vliegen de dagen voorbij vind ik!En idd, het weer blijkt te keren. heb hier een kleine anecdote over...mijn zus ging een kaarsje laten branden toen ze dit weekend aan zee was, in een kerkje waar ons mama zo graag ging. Ze had op weg naar daar gevraagd aan ons mama (die hierboven over ons waakt) of ze een handje kon helpen en voor beter weer zorgen. Toen mijn zus in de kerk aankwam, zaten er 2 mensen te bidden en plots begon de huwelijksmars te spelen. Dit is de eerste keer dat ze dat hoort in de kerk, en waar spelen ze nu "zomaar" de huwelijksmars? Mijn zus belde me meteen om me het voorval te vertellen met de boodschap dat ons mama wel haar best zou doen...Tja, geloof er in of niet, mij gaf het het heel goed gevoel en het weer is aan het keren in de positieve zin ...Dus 2 juni bruidjes ... mijn mama zorgt ook voor jullie
Net als ons zoontje - mijn kindjes geloven dat hij 'daarboven' ruzie aan t maken is met de weergoden daarboven omdat hij mooi weer wil voor zijn mama en papa op zaterdag vandaar dat het ook steeds verandert van slecht naar goed naar slecht naar goed ... en nu mag het dan zo blijven van mij Sandra, dankjewel voor de weekenddesk tip, dat ik daar niet aan gedacht had!!!! Heb al leuke dingen gevonden!
Graag gedaan ;-) en geniet er maar van met jullie 2!!Aan de andere 2 juni bruidjes: ook veel plezier en een mooie dag gewenst!!groetjes
Zo spannend!!! :)Geniet nog van de laatste voorbereidingen en ik ga aan je denken!!!!!!! :)
Hey Linseyhier is het vrijdag al de grote dag! Ik zal in ieder geval te zaterdag aan de 2juni bruidjes denken, dan is het bij mij spijtig genoeg al achter de rug.Veel genot!
spannend!!! Geniet van "jullie" dagje,veel plezier.
De tijd gaat precies dubbel zo snel vooruit nu he.. Ik werk ook morgen nog maar een half dagje, daarna mn nagels lsten doen.. Morgen onze ringen gaan halen (ja, we zijn soms laat met sommige dingen) , bedankjes afwerken, enz..Vrijdag de hondjes naar het pension brengen en dan thuis kuisen, naar de zaal en ondertussen veeeeeeel stressen :sWe moeten ook nog naar de kerk tussendoor :sKijk ernaar uit maar zal blij zijn als we dinsdag op de vlieger zitten.. Weg zenuwkes, welkom rust :)