Terug naar overzicht
Hey Evelien,Wij voorzien voorlopig enkel voor de gasten van het avondfeest iets (het sleutelhangertje).Als je budget hebt, kan je bijvoorbeeld voor de ceremoniemeester enz ook iets geven...cadeaukes geven is ook leuk e :-).Misschien een fles champagne of zo? Visagiste en mijn kapper komen naar ons avondfeest...dus krijgen ook een sleutelhanger :-) hihi...Voor de mensen van de zaal zou ik niet meteen iets voorzien...die verdienen genoeg aan ons ;-) hihi...maar ik ga ze misschien wel vernoemen in de speech, als bedankje...Succes!groetjesSandra
Zoals hierboven reeds gezegd is, verdienen de mensen van de zaal genoeg aan jullie die avond.Ceremoniemeester en fotograaf houden er bij ons mee op tijdens de eerste receptie, dus die gaan we ook niets geven, behalve onze centen.Kapster en schminkster komen bij ons ook naar het dessertenbuffet, dus krijgen ook een bedankje zoals de andere gasten.
Wij hebben enkel bedankjes gegeven aan de gasten, onze ouders, getuigen en dan de vrijsilligers die ons gratis geholpen hebben. De fotograaf, kapper, dj,... die betaald werden, hebben niets extra gekregen.Maar jullie beslissen uiteraard zelf wat jullie het beste vinden.Nog veel voorbereidingsplezier ! Geniet ervan, want voor je 't weet is het voorbij.