Terug naar overzicht
Wij zijn eens in de schuttersveste in Rillaar naar een trouw geweest, en dat was heel goed meegevallen !!
Wij hebben voor zaal 'onder 't Riet' van Gasthof Ter Venne gekozen, in Langdorp. De schuttersveste in Rillaar zijn we ook gaan bekijken. Uiteindelijk voor Ter Venne gekozen omdat ik met Langdorp een grotere emotionele band heb (klinkt melig i know) en omdat we ons niet 100% goed voelden bij de Schuttersveste, te chique, niet wat we in gedachten hadden. Qua prijs liggen beide zalen ongeveer wel gelijk denk ik, wel redelijk duur vind ik. Ach ja , trouwen kost gewoon geld zeker :-) Ga ze gewoon allebei bekijken en volg jullie gevoel :-)Groetjes
www.de waterhoek.be
postiljon - aarschot
Kasteel van Bunswyck, kastanjehof, Facultyclub, de beekhoeve. Ik vervolledig morgen mijn lijstje, want kan er niet direct op komen:-)
Kasteel van Hoen
Wij zelf hebben gekozen voor De Schuttersveste in Rillaar :-) Gasthof Ter Venne - Langdorp, zijn we ook al eens naar een trouwfeest mogen gaan, maar dat was dan zo niet ons "ding". Hof Te Rhode - Schaffen (Diest)Kasteel van Hoen - GeetbetsKasteel Van Horst - Sint-Pieters-RodeMaar zoals Kristien zegt, ga er enkele bekijken en volg jullie gevoel!