Terug naar overzicht
Hallo, De ballonen zijn idd heel mooi, je kan er misschien een soort mandje ofzo aan hangen zodat je de ringen er makkelijk kan uithalen. Of met een lintje en een strikje, dat is ook zo los.Je moet wel goed opletten, ik heb al gehoord dat de ballonnen (inclusief ringen) tegen het plafond in de kerk hingen... en dan is het wachten tot de ballonnen terug naar beneden komen... Als jij graag een kadootje voorziet moet je dit zeker doen. Ik denk niet dat hier een regel voor is. Persoonlijk heb ik dit niet gedaan.GroetjesAnnelies
Ook hier zou ik veel schrik hebben dat de kids de ballon per ongeluk laten vliegen en daar gaan dan de ringen. Je kan natuurlijk wel de ballon rond hun pols binden en zien dat ze zeker niet los kunnen.Wat ik persoonlijk ook heel leuk vind is de ringen rond een leuke ketting. deze doen de bruidskindjes dan aan.Ik heb een aftelkalender gemaakt voor mijn ventje.Sinds zijn verjaardag (21 maart) kan hij elke week een vakje open doen en daar een cadeautje uithalen en openen. Bij elk cadeau zit een kaartje met een rede (afhankelijk en pasend bij het cadeau) waarom ik van hem hou. Net zoals de boekjes maar dan iets anders uitgewerkt.Groetjes, Vicky
Ik heb 2 beertjes gekocht van me To you en ik ga onze ringen aanhangen. Ons dochtertje geeft de ring aan mijn toekomstige en ons zoontje geeft de ring aan mij. Met ballonnen is ook wel een leuk idee vind ik, misschien hang ik nog een klein ballonnetje aan de beertjes.