Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen aan balonnen laten brengen door de petekindjes

31-5-2012 21:46:58
Hallo :)

Binnen 29 dagen is het zover. eindelijk onze grote dag. Nu hadden wij graag dat onze 2 petekindjes die nog kleintjes zijn ( 2 en 5) ons de ringen brengen. een ringenkussen vinden we zelf niet zo mooi we hadden ze graag met ballonnen laten brengen, das voor de kindjes ook leuker. Nu was ik aan het denken hoe we de ringen aan de ballonnen kunnen vastmaken zodat ze toch snel loskomen in de gemeente, maar natuurlijk ook niet te rap :) iemand een idee?

ik wou ook even weten of er bruidjes zijn die ook een cadeautje voorzien voor de man? Het is me niet echt duidelijk of dit wordt gedaan...

Alvast bedankt!!

grtjs,

jill
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 663

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik1-6-2012 8:24:11

Hallo,

De ballonen zijn idd heel mooi, je kan er misschien een soort mandje ofzo aan hangen zodat je de ringen er makkelijk kan uithalen. Of met een lintje en een strikje, dat is ook zo los.

Je moet wel goed opletten, ik heb al gehoord dat de ballonnen (inclusief ringen) tegen het plafond in de kerk hingen... en dan is het wachten tot de ballonnen terug naar beneden komen...

Als jij graag een kadootje voorziet moet je dit zeker doen. Ik denk niet dat hier een regel voor is. Persoonlijk heb ik dit niet gedaan.

Groetjes
Annelies

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:16:21

Ook hier zou ik veel schrik hebben dat de kids de ballon per ongeluk laten vliegen en daar gaan dan de ringen. Je kan natuurlijk wel de ballon rond hun pols binden en zien dat ze zeker niet los kunnen.

Wat ik persoonlijk ook heel leuk vind is de ringen rond een leuke ketting. deze doen de bruidskindjes dan aan.

Ik heb een aftelkalender gemaakt voor mijn ventje.Sinds zijn verjaardag (21 maart) kan hij elke week een vakje open doen en daar een cadeautje uithalen en openen. Bij elk cadeau zit een kaartje met een rede (afhankelijk en pasend bij het cadeau) waarom ik van hem hou. Net zoals de boekjes maar dan iets anders uitgewerkt.

Groetjes, Vicky

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 17:02:47

Ik heb 2 beertjes gekocht van me To you en ik ga onze ringen aanhangen. Ons dochtertje geeft de ring aan mijn toekomstige en ons zoontje geeft de ring aan mij. Met ballonnen is ook wel een leuk idee vind ik, misschien hang ik nog een klein ballonnetje aan de beertjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...