Terug naar overzicht
Heyla,ik hoop dat ik jou kan helpen, wij vertrekken ook naar maurtius ( ook met mauritius travel) maar dan op 9 juliwij hebben de TGV geboekt via de site van NMBS. en er stonden 3 verschillende voor parijs maar wij hebben de Laatste( Aeroport Charles De Gaulle Tgv (Fr) ( luchthaven parijs roissy) genomen.ik denk dat in jou geval het de laatste is omdat er TGV station staat. bij de andere staat local train dan denk ik dat het daar om lokale treinen gaat.Serena
Wij zijn net met de tgv naar disneyland geweest en hij stopt maar 1 keer bij cdg, dus als je de tgv neemt kan dat niet missen :)
Hey, ik heb die vraag hier ook al eens gesteld. :-) Niet overzichtelijk é. We gaan boeken via deze site http://www.b-europe.com/Reizen/Kopen/Treintickets#stepT... Groetjes
Heyhey,In onze boeking via Mauritius Travel zit de TGV reeds in maar ik ben even gaan kijken op de site van NMBS Europe en als je daar Aeroport Charles De Gaulle intikt, heb je onmiddellijk de juiste (er is dan maar 1 mogelijkheid) :-). Ik zou dus persoonlijk via de site van de NMBS boeken.Groetjes!Evelien