Terug naar overzicht
Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan als ik me niet vergis op internet de BIC-code vinden als je het IBAN-rekeningnummer hebt, hier bijvoorbeeld: http://www.ibannl.org/iban_check.php (daar moet je in principe het gewone rekeningnummer invoeren, maar misschien gaat het met een IBAN ook)
heb je al een keertje via deze site geprobeerd uit te vissen wat het dan wel moet zijn?http://www.ibannl.org/iban_check.php
haha Sanne, je was me voor :-(
hey sara,ik heb de site net geraadpleegd die je doorgaf. Als ik het iban nummer ingeef, wordt deze zelfs als verkeerd nummer aanzien pfffffffffff. er komt een melding dat een rekeningnummer uit max 9 cijfers bestaat, terwijl er inderdaad 9 cijfers staan...........K heb net een mail teruggekregen van organzazakjes.nl en daar geven ze me door dat het rekeningnummer en bic nummer juist is!!!!!!!!!!allee, ik bestel ook weer es iets online!!!!!!!!k zal seves maar naar de bank ermee gaan zeker!!!!!!
er staat toch toevallig nergens een spatie tussen of achter ofzo? Dat kan soms wel rare dingen opgeven.op die site moet je denkik alleen maar de cijfers opgeven en niet de letters, misschien dat het daarom raar deed?
hey sara, nee de spaties en letters heb ik er al tussenuit gelaten.......K ga er seves mee naar de bank se.........Heb ik ook gemaild naar organzazakjes zelf, en er ook bij vermeld dat dit zeker niet de eerste keer is dat ik een buitenlandse overschrijving doe
een nul die een letter o moet zijn of omgekeerd?
Bah, ik had gehoopt voor jou dat het iets stoms zou zijn ofzo. Hopelijk kan de bank je verder helpen. Je kan ook altijd bellen naar de klantendienst van de bank, zeeer 'leuk' om te doen.
hahaha, sara, nee toch niet, ik rij liever zelf tot bij de bank :-)Rebecca : ik heb gewoon copy en past gedaan, dus dan wordt het mee overgenomen zoals zij het op hun mail zetten