Terug naar overzicht
- voor hoeveel personen stond de feestzaal gedekt toen jullie gaan kijken zijn? voor meer/minder gasten?- een dansvloer kan beter aan de kleine kant zijn, dan te groot; dan oogt hij altijd veel voller, aanlokkelijk en gezelliger!
Toen wij zalen waren gaan bezoeken hebben we bewust niet gekozen voor degenen met een te kleine dansvloer. Wij hebben heel wat jong volk en heel wat dansers in de groep die waarschijnlijk de hele avond op de dansvloer zullen staan dansen. Zoals Heidi zegt, voor hoeveel stond die toen gedekt? Zo kun je altijd eens schatten of het gaat lukken of niet.
Ik heb ook liever een kleine dansvloer, deze lijkt sneller vol en geeft een gezelligere sfeer, zoals Heidi al zei, maar dat is mijn mening, wij hebben 130 gasten in dezelfde zaal, dus voor 80 personen moet dit wel lukken, ja kan altijd de tafelschikking anders doen :-)Veel succes!!
oei 100 personen dus... moet ook lukken denk ik :-)
Ben al in onder 't riet geweest en er was meer dan voldoende plaats om te dansen! Mss stonden er wat tafels voor het buffet op de dansvloer?
Wij hebben ook gekozen voor Gasthof ter Venne onder het riet... Dat is een zaal voor gemiddeld 300 personen vertelde ze mij, dus de dansvloer voor rond de 100 personen zal dan nog wel groot genoeg zijn denk ik hoor....