Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 11 dagen op de teller ...

4-6-2012 22:16:17
vandaag kreeg ik voor het eerst echt stress :)
vandaag op zoek geweest naar paraplu's en geen gevonden,
vind zonde ze te moeten bestellen nu, en ze misschien niet nodig te hebben,
wou wachten tot begin volgende week, zodat ik toch al iets meer zekerheid heb van het weer,
misschien dat iemand van jullie weet waar ik mooie witte paraplu's kan vinden ( regio sint truiden )

Ben zo blij dat ik deze week het hele weekend werk :) zo kan ik er niet te veel over nadenken :)
vanaf de 13de heb ik verlof , de 16 de de trouw, en de 18 de vertrekken op huwelijksreis,
dus valiesje moet ook nog gepakt worden :) gaat nog iets geven hihi

Waar zijn de medebruidjes van 16 juni :)

heidi
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 724

Lieselot
23-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 22:20:06

Hoi Heidi

Wij trouwen de week erop... we duimen mee voor mooi weer, want op jullie mooie dag hebben wij onze 'schieting'.

Paraplu's zal je niet nodig hebben hoor! DUIMEN!

Groetjes

Lies'L

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 22:22:20

hihi...AANWEZIG !

Die 11 dagen gaan echt zo hard voorbij vliegen!

De weersvoorspellingen zijn inderdaad nog zo wisselvallig...hou ze nu van eergisteren in het oog en het is al van zwart wolkje met 3 regendruppels, naar een vol zonnetje gegaan, naar nu een zonnetje achter een wit wolkje (en dan verschilt het ook nog eens van website tot website)....dus het kan nog alle kanten op gaan volgens mij!

Onze ceremoniemeester brengt voor ons een witte paraplu mee moest het toch nodig zijn. Misschien (als jullie ook een ceremoniemeester hebben), heeft hij er ook wel één? Zo moet je er geen kopen en is het dus ook geen zonde van het geld moest je het toch niet nodig hebben.

Amai en jullie vertrekken meteen op huwelijksreis...wij vertrekken een weekje na de trouw. Dus moet voorlopig nog niet denken aan de valies. Al dat ik nog wel een GIGANTISCHE berg strijk heb liggen, waarvan een groot deel mee moet op reis, dus dat gaat ook nog leuk worden!

Veel aftelplezier alleszins...het zal snel aan ons zijn!

Lieve groetjes

Chantal

liesbet
16-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 22:39:49

Haha, zo herkenbaar... Vandaag ook op zoek gegaan naar paraplu's, wij trouwen ook 16 juni. En de 17de vertrekken wij heel vroeg op huwelijksreis.... Nog veel werk dus... Maar verder gelukkig op schema. Doen jullie iets aan over jullie trouwjurk, voor als het kouder is? Ik was dat eerst niet van plan, maar denk dat ik nu ook maar op zoek ga... Heel veel succes met de laatste voorbereidingen! We duimen voor goed weer! Groetjes, Liesbet

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 22:42:22

hey lieselot ,
ja laat ons hopen op geen paraplu's :)

hey chantal,

nee heben geen ceremoniemeester, daarbij dat ik me er misschien toch maar beetje 1 aanschaf :)
ja , gaat nog even hectisch worden met de reis in vooruitzicht :)
want slapen ook de huwelijksnacht niet thuis, dus daar ook al een apart valieske voor maken, hihi ben echt wel benieuwd hoe het me gaat lukken :D

groetjes

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 22:47:06

hey liesbet,

was ook aan het nadenken, voor misschien iets voor over mijn schouders ,
ga zoiezo alles zonder doen, maar misschien voor savonds :)
oh jullie vertrekken nog vroeger!
duim voor alle bruidjes mee voor het goede weer!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik4-6-2012 22:59:27

Paraplu's vind je misschien nog bij Blokker? Trouwens, een bruidje heeft geen kou, de adrenaline doet z'n werk wel! Ik hoop dat het een mooie dag wordt! Geniet van elk moment!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 8:28:08

Geniet toch van die laatste speciale voorbereidingen ;-)!
Bruidjes van 16 juni: het zal er snel zijn!!!
Super hard genieten van jullie mooiste dag é!!!

groetjes!

Eva
16-6-2012
 Meld misbruik5-6-2012 12:30:09

Wij hebben de onze bij de Blokker gekocht aan €6, maar laat ons hopen dat we ze niet nodig hebben!!

Groetjes,
Eva

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik6-6-2012 19:15:29

Ik heb deze week toch zo een duoparaplu besteld via een site en vandaag toegekregen... Ik denk altijd dat als we een paraplu meehebben, hem wss niet zullen nodig hebben :-) Ik ben ook vanaf de 13de thuis en we vertrekken alsook de 18de om 6u op huwelijksreis... Dus nog veel te doen!

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik6-6-2012 22:11:24

oh karolien, en waar gaat jullie huwelijksreis naar toe ? :)

groetjes

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 20:39:48

Turkije... All in, eigenlijk gewoon een rustvakantie waar het goed weer is :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...