Terug naar overzicht
Hallo Heidi!Ik ben/was zo een bruidje Wij hadden op 1 oktober 2011 ons huwelijksfeest in Hof ter Velden. Ondertussen al 248 dagen geleden. Wij waren zeer tevreden! We hadden zeer mooi en warm weer, waardoor de receptie buiten was in de mooie tuin. Er stonden grote parasols die voor de zeer gewenste schaduw zorgden Zeer gezellig in de tuin! De hapjes en het eten hangen natuurlijk af van jullie keuze, maar bij ons was het heel lekker en verzorgd. Iedereen kwam ons zeggen hoe lekker het was! Wij hadden gekozen voor het "bordjesbuffet" als voorgerecht. Heel verfijnd, echt lekker! Zo veel dat ik al moeite had om het hoofdgerecht op te krijgen. Heel vriendelijk personeel. Ze kwamen af en toe ook eens polsen of alles naar wens was. Het dessertenbuffet was top! Dat is wel één van hun uitpakkers natuurlijk bv. de chocomousse, chocoladefontein...mmm. Kortom, mochten we het opnieuw doen (als dat kon, direct ) dan hielden we onze feest opnieuw daar! Ook met de afrekening geen problemen gehad, geen onaangename verrassingen zoals je soms hoort. Wij hebben al verschillende feestjes daar gehad, communies, dinner and fun, ... en het beviel ons telkens.Alleszins, wens ik jullie hetzelfde toe! Zeer mooi weer, lekker eten en een super dansfeest! (al hangt dat vooral af van de dj en het publiek hé! )Veel succes nog met de laatste weken voorbereidingen en een hele mooi dag gewenst!GroetjesCaro
WIe dit opzoekt en twijfelt : NIET TWIJFELEN MAAR VASTLEGGENDIE ZAAL !!! echt waar, super !!!
Hey Heidi!Ik volg dit bericht blijkbaar nog (nog steeds moeilijk afkicken van dit forum )Hoe was jullie dag? Ik was ook uitgenodigd op een huwelijk, dus weet nog dat het weer al bij al nog goed meeviel hé! Enkel 's avonds wat regen, maar voor de rest zon?! Zo te lezen was het feest dik in orde? Alleszins dikke proficiat met jullie huwelijk! Geniet van de wittebroodsweken en de roze wolk Veel geluk samen!GroetjesCaro