TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
5-6-2012 13:36:14
Hallo Femke, ik kan er als professioneel muzikante (ook pianiste) die vast samenwerk met zangeres iets heel moois van maken. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com of kijk gerust vrijblijvend eens op mijn info-pagina voor meer info. groetjes Sanderijn
|
|
caroline
1-6-2013
|
5-6-2012 16:10:43
hallo,
Ik heb een goede vriendin die net afgestudeerd is op het conservatorium als zangeres. zij heeft al meermaals op trouws gezongen en speelt ook piano. ik wil je gerust haar nr geven. Als je interesse hebt stuur je mij maar een prive berichtje.
groeten, Caroline
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
5-6-2012 16:14:56
Hey Caroline, zou je mij de gegevens kunnen opsturen van je goede vriendin dit zingt en piano speelt? Is zij toevallig uit de buurt van Tremelo? Daar houden wij immers ons kerkelijk huwelijk en we hadden onze viering ook graag opgeluisterd met live muziek en zang....
(d_jen2000@hotmail.com)
Alvast bedankt !
|
|
Kris
|
5-6-2012 17:02:01
Dag Femke, eventueel kunnen de Wysiwyg Wedding Singers jullie ook van dienst zijn. Bij ons kies je gewoonweg zelf de samenstelling van wie er komt zingen. Ik merk wel dat we dan al iets verder moeten rijden, maar dat hebben we nog al gedaan. Bij Wysiwyg kies je zelf of je een zanger, zangeres en/of een bepaald instrument erbij wil. Wat erbij gezongen wordt kies je ook helemaal zelf. Meer info vind je op onze pagina op deze site, of op www.wysiwygvzw.be of op facebook. Bellen kan ook: 0479-991878. groetjes, Kris
|
|
Patricia
|
6-6-2012 13:45:21
Hallo Femke, Ook ik kan je wellicht helpen. Ik werk namelijk ook met een pianiste samen. Meer informatie over mij vindt je op www.patriciafoort.nl Groeten, Patricia
|
|
Peter
|
6-6-2012 14:53:04
|
|
Annelies
22-9-2012
|
8-6-2012 20:06:18
Hey Femke,
wij hebben gekozen voor Ann van Abosongs. Heel toevallig bij deze dame (met pianist) terecht gekozen, en ineens volledig verloren door haar stem. Kippenvelmomenten gegarandeerd en zeker niet duur... Contacteer haar gerust met mijn groetjes!
Annelies
|
|
Kristof
|
|
|
sa
7-9-2013
|
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
10-7-2012 21:10:08
Beste trouwertjes,Proficiat met jullie huwelijksplannen! Als jullie houden van muziek met soul, ga dan zeker eens luisteren op Mijn website wordt momenteel vernieuwd maar daar kan je toch al eens horen of het jullie iets zegt. Mail me gerust voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com Muzikale groeten, Jozefien
|
|
D.
|
27-7-2012 22:52:37
|
|
Ann
|
31-7-2012 17:01:58
Hallo Femke, proficiat met jullie trouwplannen! Kijk én luister eens op mijn site... wie weet kunnen wij jullie bekoren. Veel succes!
Ann Borgonjon, Abosongs
|
|
erwin
|
19-8-2012 15:02:56
Beste, Bezoek ook eens onze website. www.miekeenerwin.byethost22.com Zangeres + Piano/Zang , we studeren jullie nummerkeuze in. mvg, Mieke en Erwin
|
|
caroline
|
23-9-2012 17:56:24
|
|
jasper
|
12-10-2012 16:08:06
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|