Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning Trouwfeest

5-6-2012 16:52:29
Beste bruidjes!

Ik ben op zoek naar een soort van planning voor een trouwfeest zodat ik eens kan zien of ik met alles wel op schema zit.
Je weet wel zo een planning waar op staat 12 maanden voor het feest, 6 maanden voor het feest. Zo heb ik een beetje een idee of ik me met bepaalde zaken moet haasten of niet en zo wil ik ook een beetje de chaos in mijn hoofd vermijden .

Groetjes!

Stéphanie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 471

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik5-6-2012 17:06:39

Hey,

Normaal vindt je op de website van For Lovers een weddingplanner. Ik heb er zo eentje van mijn neef gekregen want die hadden er ook en daar staat dat allemaal wel op.

Groetjes Sophie

ilanka
30-6-2012
 Meld misbruik5-6-2012 23:27:33

Hier op het forum staat onder mijn planning ook zoiets als taken volgens datum denk ik. Zo heb ik het gevolgd en alles loopt toch goed. Groetjes Ilanka

ilse
1-12-2012
 Meld misbruik5-6-2012 23:28:32

xij hebben dit van onze feestzaal gekregen :) heel praktisch....en anders is een boek kopen van for lovers,staan ze ook in dacht ik,of wat googelen :) succes!

Redactie

Meld misbruik6-6-2012 1:39:21

Heb je onze planner al geprobeerd?
www.wijtrouwen.com/tools/taakplanner.asp

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...