Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk/hoepel(rok)

6-6-2012 15:24:38
Beste bruidjes,

Ik heb men bruidsjurk + hoepelrok, wij trouwen pas volgend jaar. Maar met de hoepelrok heb ik toch wel een probleem, deze zit boven men navel en spant nogal vrij hard, als ik men hoepel lager wil dragen komt ie op de grond, vind het zo niet echt confortabel, nu wou ik vragen of er onder jullie zijn die ook al eerder zo iets hebben opgemerkt en zo ja, wat hebben jullie eraan laten doen?

Mss kunnen ze mijn hoepel verwerken in mijn trouwjurk?

Men hoepelrok is niet met een elastiek, is met een plakstripje en heb twee hoepels (standaard)

Fairytale
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 730

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik6-6-2012 17:57:24

Hallo,

ik denk dat je de verkeerde maat van hoepel hebt. Die kwam bij mij ook tot aan mijn navel, maar die spande niet. Misschien eens horen bij de winkel?

Groetjes,
Hanne

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik6-6-2012 18:43:00

Heb al gehoord, maar gaan maandag terug ze moeten hem maar verkorten, bij een vriendin van mij hong 'm zo goed als op haar heuren bij mij zit een stukje boven de navel... We zullen zien :-).

Groetjes.

Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:17:12

Mijn hoepel hangt ook boven mijn navel hoor, maar hij spant wel niet...

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik12-6-2012 11:47:37

Ben gisteren naar de winkel geweest, en ze gaan de hoepelrok (bovenaan) 6cm verkorten, men heeft het nu ook zelf kunnen vaststellen dat hij veel te hoog hong. Volgende week mag ik hem weer gaan halen.

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik18-6-2012 16:25:50

Mijn hoepel rok is nu ingekort, veel beter. Bedankt voor de reacties.
grtjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...