Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 dagen!!!!!

7-6-2012 8:24:55
Deze morgen voelde ik iets van zenuwen, maar dat is al weeral over. Ik ben eigenlijk met alles klaar (afgezien van een paar details), ga dus deze namiddag lekker met mijn kids naar de film (zij hebben vrij vandaag) en morgen ga ik nog half dagje werken. Ik ken mezelf, als ik thuis zit loop ik (zeker morgen) de muren op.
Afgezien van een paar ergernissen (grootouders die het niet de moeite vinden om naar gemeentehuis te komen, vrienden van vroeger die ineens afbellen) loopt alles op wieltjes. Het ziet er zelfs naar uit dat ik mijn paraplus niet nodig ga hebben. (maar het weer kan ineens wel omslaan, dus ik hou ze bij de hand). Ik ga deze voormiddag ons huis nog opruimen etc... zo hoef ik me daar ook niet meer druk in te maken. (wij komen trouwens bijeen bij mijn vader, dus het hoeft niet spic en span te zijn, en ik zit achteraf niet met de rommel). En daarbij waarom zou ik zenuwen hebben? Ik trouw met een man die ik al 14 jaar ken, al goede en kwade dagen mee gekent heb, en waarmee ik al de bouw van een huis en de geboorte van 2 kids meegemaakt heb. Zekerder van elkaar kan je niet zijn.
Wie trouwt er nog zaterdag? Dan kunnen we elkaar nog wat steunen.

Ann
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 575

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 9:07:49

Geniet van jullie mooiste dag!
Na zo veel jaren en zo veel meegemaakt te hebben is het echt een bezegeling van 'liefde' :-)! Ik duim mee voor mooi weer!

groetjes

Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 9:28:28

Het is ook onze beurt zaterdag. Vandaag voel ik toch een beetje zenuwen, het komt echt zo snel dichterbij. Moet vooral nog een beetje spullen verzamelen voor onze huwelijksreis, omdat al maandag vertrekken. Het weer ziet er redelijk uit, ze hadden al veel erger voorspelt, dus ik ben eigenlijk wel blij. Geniet van jullie dagje zaterdag!

Charlotte

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 11:16:35

Wij zijn zaterdag ook aan de beurt! Hier beginnen de zenuwen toch ook wel te komen, zeker omdat we alles al geregeld hebben en dus een beetje met de vingers zitten te draaien. Gaan werken is ook geen optie want dan kan ik mij toch niet concentreren. Nu de verlichting in de zaal nog in orde brengen en dan zijn we er helemaal klaar voor. Het zal héél mooi weer worden, dus geen zorgen maken dames! Alles komt goed.
Laten we er vooral van genieten.

Groetjes,
Dorien

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-6-2012 13:20:05

Heel veel plezier zaterdag !!!!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 15:56:40

Wij zijn ook aan de beurt zaterdag :). De weergoden gaan ons dan toch nog goed gezind zijn precies :)! Ik hoop dat alle bruidjes zaterdag een supermooie dag mogen beleven! Geniet nog van de laatste dag morgen als ongetrouwde vrouw :).

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 6:22:27

Gisterenavond kreeg ik het ineens: sabine hagedoren was het weer voor vandaag aanhet voorspellen en toen zij ze: en de volgende dagen geen fraai weer in het vooruitzicht ..... behalve zaterdag!!! Dan houden ze dus speciaal voor ons zaterdag een break in het regenweer! goed he! Gisterenavond vond mijn schoonzus het nodig om moeilijk te doen over het feit dat ze niet gevraagd was op mijn vrijgezellenavond. (Onze trouw interesseert haar geen bal, maar als het over zoiets uit gaat moet ze er bij zijn!!!!! Johan zei dat ik het mij geen bal moest aantrekken, maar die is in staat om er morgen zever over te maken, maar mijn zus (die het organiseerde) gaat doen alsof ze niet wist dat zij per se mee wou.)
Voor de rest heb ik vannacht wel niet zo goed geslapen (maar ik ben sowieso een moeilijke slaper, ik heb zeker niet liggen piekeren, maar mijnen toekomstige lag ook nog eens in mijn oor te snurken!!!!! Das niet bevorderlijk voor de nachtrust)
Allemaal veel succes morgen!!!!

Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 7:17:24

Ben ook al vroeg wakker deze ochtend! Afgelopen week nog zalig geslapen, maar vandaag toch opgestaan met een serieuze knoop in men maag. Hier in Blankenberge schijnt vandaag ook al de zon! Zaterdag was volgens Sabinetje een lichtpunt in de week! Wat wil een mens meer, niet te warm én een zonnetje! Probeer je zo weinig mogelijk uit je lood te laten slaan vandaag én morgen GENIETEN!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 7:41:49

Ik heb Jill Peeters gisteren horen zeggen dat het vanaf vrijdagavond tem zaterdagavond ging droog blijven...ziet er goed uit bruidjes van 9 juni!!!!
Veel plezier allemaal!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...