Terug naar overzicht
Geniet van jullie mooiste dag!Na zo veel jaren en zo veel meegemaakt te hebben is het echt een bezegeling van 'liefde' :-)! Ik duim mee voor mooi weer!groetjes
Het is ook onze beurt zaterdag. Vandaag voel ik toch een beetje zenuwen, het komt echt zo snel dichterbij. Moet vooral nog een beetje spullen verzamelen voor onze huwelijksreis, omdat al maandag vertrekken. Het weer ziet er redelijk uit, ze hadden al veel erger voorspelt, dus ik ben eigenlijk wel blij. Geniet van jullie dagje zaterdag!Charlotte
Wij zijn zaterdag ook aan de beurt! Hier beginnen de zenuwen toch ook wel te komen, zeker omdat we alles al geregeld hebben en dus een beetje met de vingers zitten te draaien. Gaan werken is ook geen optie want dan kan ik mij toch niet concentreren. Nu de verlichting in de zaal nog in orde brengen en dan zijn we er helemaal klaar voor. Het zal héél mooi weer worden, dus geen zorgen maken dames! Alles komt goed. Laten we er vooral van genieten. Groetjes,Dorien
Heel veel plezier zaterdag !!!!
Wij zijn ook aan de beurt zaterdag :). De weergoden gaan ons dan toch nog goed gezind zijn precies :)! Ik hoop dat alle bruidjes zaterdag een supermooie dag mogen beleven! Geniet nog van de laatste dag morgen als ongetrouwde vrouw :).
Gisterenavond kreeg ik het ineens: sabine hagedoren was het weer voor vandaag aanhet voorspellen en toen zij ze: en de volgende dagen geen fraai weer in het vooruitzicht ..... behalve zaterdag!!! Dan houden ze dus speciaal voor ons zaterdag een break in het regenweer! goed he! Gisterenavond vond mijn schoonzus het nodig om moeilijk te doen over het feit dat ze niet gevraagd was op mijn vrijgezellenavond. (Onze trouw interesseert haar geen bal, maar als het over zoiets uit gaat moet ze er bij zijn!!!!! Johan zei dat ik het mij geen bal moest aantrekken, maar die is in staat om er morgen zever over te maken, maar mijn zus (die het organiseerde) gaat doen alsof ze niet wist dat zij per se mee wou.) Voor de rest heb ik vannacht wel niet zo goed geslapen (maar ik ben sowieso een moeilijke slaper, ik heb zeker niet liggen piekeren, maar mijnen toekomstige lag ook nog eens in mijn oor te snurken!!!!! Das niet bevorderlijk voor de nachtrust)Allemaal veel succes morgen!!!!
Ben ook al vroeg wakker deze ochtend! Afgelopen week nog zalig geslapen, maar vandaag toch opgestaan met een serieuze knoop in men maag. Hier in Blankenberge schijnt vandaag ook al de zon! Zaterdag was volgens Sabinetje een lichtpunt in de week! Wat wil een mens meer, niet te warm én een zonnetje! Probeer je zo weinig mogelijk uit je lood te laten slaan vandaag én morgen GENIETEN!!
Ik heb Jill Peeters gisteren horen zeggen dat het vanaf vrijdagavond tem zaterdagavond ging droog blijven...ziet er goed uit bruidjes van 9 juni!!!!Veel plezier allemaal!groetjes