Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht : goudsmid die werkt met titanium

7-6-2012 10:20:02
omdat we onze ringen in titanium willen en blijkbaar dit toch niet zo evident is voor een goudsmid, had ik graag deze vraag hier op het forum "gesmeten"
Titanium zou een heel andere manier van werken betreffen dan goud.
We hebben 1 goudsmid gevonden die ermee werkt maar die woont in essen, een heeeeeeeeeeeeeeel eind rijden van hier dus (regio leuven)
Hebben jullie ervaringen met een goudsmid die titanium ringen maakt?

tash
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 692

Eva
16-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 10:27:04

Goedemorgen,

Onze ringen komen van daar en wij zijn er erg tevreden van! Wij zijn van Bonheiden, dus ook best wel een eindje... Is ook veel goedkoper dan goud...

Groetjes,
Eva

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik7-6-2012 10:28:57

Ik ken er één in Maastricht, maar ja, dat is even ver voor jullie als Essen.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-6-2012 11:48:37

En moeten deze apart ontworpen worden?
Titan Factory is een bedrijf die titanium ringen heeft.
Juwelier Richard in Willebroek verkoopt deze.
op de site vind je de modellen en prijzen (en de modellen kunnen nog steeds aangepast worden naar wens) : http://www.titanfactory.nl/

tash
21-9-2013
 Meld misbruik7-6-2012 13:22:50

carrie, we hadden graag titanium ringen in ijsmotief en die vind je niet echt makkelijk of je moet ze laten ontwerpen........... Ik stuur in elk geval es een mailtje naar die juwelier in willebroek of het bij hem mogelijk is

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-6-2012 13:40:38

goh, ik weet dat ze wel een beetje matte hebben, maar mss is dat niet echt wat je bedoelt :-)
51813-51923

tash
21-9-2013
 Meld misbruik7-6-2012 14:39:00

hey carrie, het gaat naar de goeie richting maar het mag nog net iets meer ijsmotief zijn. vooral omdat we er zonder steentjes willen mag het motief wel wat meer "spreken" ........ja, ik ben ni echt een makkelijke hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...