Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Make up: ok! Ondertrouw: niet ok! Schoenen? Uren?

7-6-2012 12:44:50

Hallo,

Even een update over de stand van zaken en even polsen naar de 'haalbaarheid' van onze dagindeling.

Stavaza:

- kledij bruid en bruidegom: OK HELP, waar vind ik schoenen?

- uitnodigingen; ontwerp klaar, volgende week verzenden.

- Gemeente (aangevraagd, nog geen ondertrouw, morgen gaan we betalen, leuk leuk!)

- getuigen gevraagd en kledij OK

- Feestzaal + decoratie (lounge) + licht en geluid

- menu ligt vast

- DJ

- openingsdans

- playlist: nog to do! Iemand voorbeelden?

- Kapper & visagie

- Gastenlijst

- Fotograaf

- Bloemen: nog to do!

- Trouwringen: to do!

- gastenboek: videogastenboek besteld, papieren nog to do!

- Bruidswagen

- Fotolocaties zoeken (iemand tips Erpe-Mere, Aalst, ...)

- Huwelijksreis to do

- Bedankjes bestellen to do

- Enveloppendoos to do

Zit ik +/- op schema of zijn er zaken die ik over het hoofd zie?

Schema van de dag:

Kapper om 7u30 of 8u00, make up om 11u00 - klaarstaan tegen 12u30
Bruidegom: 12u30 vertrek met suite (in grote bus) naar m'n ouders thuis.
13u00 kleine receptie en nadien fotoshoot van bruidspaar.
15u00 vertrek thuis naar stadhuis (5km)
15u30 trouwen (lange viering, kan één u duren)
16u30 - 17u00 receptie op stadhuis
17u30 aankomst feestzaal
18u00 start receptie
19u30 diner
22u00 desserbuffet

Suggesties, tips, zaken die ik over het hoofd zie?

Bedankt!!

BruidjeXX
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 989

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 12:52:53

Ter info: make up is gedaan door Joke Dult, glance of beauty, een échte aanrader!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 12:58:28

ik kan je wel is onze playlist doorgeven maar we hebben wel ruimte gegeven voor zijn eigen inbreng.

ik ga je nog iets laten weten voor vanavond want heb nog niet direct een idee. vanaf welk uur ben je thuis? je mag het ook naar de zaal brengen...blijft mij al gelijk eigenlijk.

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 13:00:16

Ik ben thuis rond 18u00.. Vanaf wanneer ben je in de zaal, dan passeer ik daar.
Ging gisteren onze outfit strijken.. nu is strijkijzer kapot! Dus ik ga vanavond bij Emma strijken :-)

Heb lijst via facebook gemaild..

Nog geen zenuwen? :-) Ik ben zooooo benieuwd naar je kleed, openingsdans, ...
Geniet maar van jullie dag! No stress!!

xxx

Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 13:00:27

Hellow datumgenootje!!
Heb m'n lijstje nu op het werk niet bij maar ga het zo proberen...
Schoenen heb ik bij Van Loock in Zandhoven gehaald. Daar heb je toch wel veel keuze. Mijn grootste bezorgdheid is nu: de juwelen. Heb er geen idee van wat ik wil nemen. Heb het ook zo moeilijk met knopen door te hakken, ppfff.
Ben gisteren bij de drukker geweest voor de uitnodigingen en ze gaan proberen mij volgende week al een proefdruk te bezorgen. Tegen begin/midden juli gaan we ze versturen/ronddelen.
De ringen gaan we laten ontwerpen dus we zijn er al even geleden mee begonnen. Zou toch wel begin juli eens gaan rondkijken wat jullie precies willen.
Bedankjes: daar heb ik totaal nog geen idee van wat we gaan nemen. Wat gaan jullie doen?
De grote dingen zijn precies al geregeld dus komt goed!
Dagplanning ziet er goed uit. Alleen precies veel tijd tussen kapper en make-up maar daar is misschien een reden voor
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 13:07:08

Dag Wendy,

Bedankt voor je reactie! Leuk dat jullie op dezelfde dag trouwen!
Morgen gaan we in't stadhuis Aalst gaan betalen, dus dat is weeral een to do minder :-)
De winkel in Zandhoven, hebben die een speciale 'bruidsafdeling'? Want als ik dan 1u rij om maar drie paar schoenen te zien, ga ik teleurgesteld zijn :)
Juwelen: ik neem een 'simpele' parelketting en parel-oorbellen, al moet ik er nog naar op zoek gaan! Volgende week zaterdag is m'n shop dag; schoenen, juwelen, ..
Onze drukker en feestzaal hebben aangeraden ze voor juli te versturen omdat je met de vakantieperiode zit, sommigen zijn zelfs een maand weg en die 'kunnen' dan niets laten weten.. Dus bij ons zullen uitnodigingen in juni weg zijn.
Ringen; we zijn al bij een goudsmid geweest, we weten wat we willen alsook de prijs. En daarover zijn we nu aan't denken.. :-)
Bedankjes: ik vond de 'echtgenootjes' heel leuk (gepersonaliseerd blikje met nootjes naar keuze) maar m'n partner is er niet voor gewonnen, zijn dus nog op zoek naar andere leuke attenties.. Eens googlen geeft véél inspiratie!
De tijdspanne tussen kapper en make-up is omdat de dame van make-up zo laat mogelijk wil komen..

Veel plezier met voorbereiden!

Eva
16-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 14:05:42

Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze een ruime keuze aan schoenen én een speciale 'bruidsafdeling', heb de mijne er ook gevonden.
Eén nadeel...
Grote vitrines vooraan..
Je komt binnen.. Nummertje trekken.. En je word geholpen..
'T is nie dat je der zelf schoenen kan vastpakken en passen.. En de prijs.. Das voor aan de kassa..

Groetjes,
Eva

elke
1-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 13:39:06

wat doen jullie met de suite tijdens de fotoshoot? Wij hebben om 4 uur ceremonie en moeten dus daarvoor naart gemeentehuis en foto's trekken.
Dus ik dacht mss tegen 12.30 naar gemeentehuis met de naaste familie en dan die bij ons thuis een broodje laten gan eten terwijl wij foto's trekken. ma mss is het toffer vr de familie om pas tegen half 3 nat gemeentehuis te moeten gaan en dan direct door naar de ceremonie. Maar ik vind het zo cool as mn vriend me zou komen halen aan de deur en dat de familie daar dan ook al bij is, want de fotograaf is er dan wel al bij...pff dilemmaaaaa's

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik9-6-2012 14:30:50

Ik heb mijn schoenen online gekocht via zalando. Ben er zeer tevreden over.
Juwelen heb ik laten ontwerpen door Sabine (via facebook: Juwelen Ellement), ze luistert naar je ideeën, maakt prachtige originele ontwerpen die heel betaalbaar zijn!
Ik had ze binnen de twee weken..
veel succes!!

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 12:24:22

Dank u wel Elke en Bianca!

Elke, de suite blijft thuis een hapje eten, iets drinken..
Mijn vriend komt met de bus aan (met familie, fotograaf) dus iedereen zal erbij zijn. Spannend, maar leuk! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...