TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
7-7-2012
|
7-6-2012 14:27:52
Hoi Dorine, Nu is je tijd gekomen om van al die liefde en dat geluk te genieten! Wij trouwen op dezelfde dag, nu komt het inderdaad dichtbij hé ;-) Nog even stressen om alles op tijd af te krijgen zoals wij het wensen maar de man van ons leven hebben we alvast gevonden!
Heel veel succes en genieten van deze mooie dag ;-)
Groetjes, Vicky
|
|
Debbie
8-6-2012
|
7-6-2012 14:29:29
Het Dorine, Ik wens je nu al een stralende dag toe!
Ben heel blij voor jou dat je nu nog DE man van je leven bent tegengekomen en dat je gelukkig bent met hem...
een maandje is inderdaad supersnel voorbij! Ik ben morgen al aan de beurt en bij ons is de teller begonnen op 450 dagen :-)
groetjes!
|
|
Veronique
24-8-2012
|
7-6-2012 15:10:54
Hey Dorine,
Ja het aftellen is spannend he! Bij ons nog 77 dagen en dat begint ook al aardig te korten vind ik. Toen ik je verhaal las was het alsof het over mij ging. Alles wat je opnoemde... Dit is dus ook mijn 2e keer... EN ik had het ook nooit meer durven dromen, maar echte liefde bestaat dus wel... eindelijk gewoon simpelweg gelukkig zijn.... Voelt zalig he
Nog heel veel succes!
Veronique x
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
7-6-2012 15:54:30
Hartverwarmend!
|
|
Emilie
25-8-2012
|
7-6-2012 15:58:41
Hartverwarmend & schattig!
Geniet er met volle teugen van!
Groetjes bruidjes
|
|
tash
21-9-2013
|
7-6-2012 15:59:17
super toch dat je na zo een periode toch echt liefde leert kennen!!!!!!!!!!!!! Ook ik zit in hetzelfde geval en voel me op sommige momenten, net door die echt en ware liefde, weer terug 20 jaar jonger. De tijd terug draaien kan niet meer, maar ervan genieten doen we hé!!!!!!!!
|
|
Dorine
7-7-2012
|
7-6-2012 16:59:26
@ Vicky: thanks voor uw reactie en leuk om nog een 07/07 bruidje te horen. Stress is er momenteel nog niet bij, wij trouwen ook enkel op het stadhuis, dus alle stress rond de kerk, de mis enz.... is er bij ons dus niet bij, en dat scheelt wel, denk ik. Alvast een mooie toekomst gewenst met uw "droom-man".
@ Debbie: thanks en voor u: veel plezier en vooral veel genieten morgen, ik hou mijn vingers gekruist, zodat de hemelsluizen dicht blijven voor u.
@ Veronique: echte liefde bestaat echt, en die we moeten we koesteren, zoveel is zeker, ik ben blij en content, zeker voor mezelf maar ook voor u.
@ Emilie en Rebecca: bedankt voor jullie hartverwarmende reactie.
@ Tash: ik wil die tijd ook niet meer terugdraaien: aan die ganse periode heb ik twee mooie dingen overgehouden: mijn zoon en mijn dochter, en wat nu telt is de toekomst: mijn nieuwe gezin: mijn ventje, mijn kids, zijn 3 kids en wij vormen samen een leuke, gelukkige, plezante bende... al zeg ik het zelf !!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
7-6-2012 20:20:55
Heel mooi gezegd! Iedereen verdient een man/vrouw die eerlijk is en respect toont. Ik wens jullie dan ook enorm mooie dag en een heel mooi huwelijk met de partner van jullie dromen! Groetjes
|
|
Joke
25-5-2013
|
7-6-2012 21:15:09
Hey Dorine,
Dat is gewoon fantastisch!!Geniet ervan met volle teugen!!
groetjes!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|