Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2.6.2012 fotootjes :-)

7-6-2012 21:49:02
Het is ondertussen een weekje geleden en wil hier toch even enkele fotootjes met jullie delen... de foto's spreken voor zich Het zijn foto's van een vriend van ons, de rest gaan we nog krijgen.
En de foto's van de fotograaf daar gaan we ook nog even op moeten wachten, maar als het zover dan mogen jullie zeker meegenieten
In afwachting daarvan.. hier de foto's

Hier dan nog even de bedankjes
=> Divine Arts voor mij haar en make-up
=> VAlére Peeters onze Ceremoniemeester
=> Ceremoniewagens Erwin voor onze geweldig mooie limousine Excalibur!
=>Jean Reyskens: onze Diaken die een hele mooie mis heeft geleid
=>Davy Valerio voor de muziek in de kerk, zo'n kippevelmomenten!!
=> Bloemist Bloem&Blad Opglabbeek voor de versiering in de kerk!! Echt WAUW!!
=> Video-Foto-Service Lommel voor de fijne foto en video momenten! We voelde ons echt op ons gemak bij hen!!
=> De Abdijhoeve Houthalen voor de mooie locatie en vooral voor het super lekker eten!!
=>Emanuel De Vos onze DJ voor de leuke momenten tijdens het avondfeest!
=> Le chapeau Bree voor de goede service en mijn Fairytale Trouwkleed!!
=> De Praatpaal ben benieuwd naar het filmpje!!
=>....
waarschijnlijk ben ik nog mensen vergeten... maar ik kan enkel zeggen, dat het een droomdag was en we zijn héél gelukkig dat we deze dag hebben mogen vieren samen met onze families (ook uit het buitenland) en vrienden!!
We hadden het ons niet beter kunnen wensen!!

Geniet van de foto's xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1440

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 21:57:25

Hey, wat een mooie jurk had je... Echt super! Proficiat en nog veel plezier en liefde met elkaar!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:04:55

Amaai, wat een sprookjesachtige bruid, tot en met handschoentjes erbij Leuk ook dat de bruidsmeisjes mooi assorti waren :-) Dikke proficiat met je huwelijk, geniet nog heeeel veel van de wittebroodsweken!

Leen
5-5-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:07:19

prachtig

tima
8-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:22:59

heel mooi. prachtig kleed
heb je die bedankjes zelf gemaakt ?

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:41:42

Prachtige bruid en bruidegom!
Hadden jullie Ellen als fotografe? Wij werken ook samen met fotoservice Lommel. Geniet nog van de witte broodsweken.

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik7-6-2012 23:39:48

mooi mooi mooi! ik herken veel :-) hoop dat je nog lang verder mag nagenieten! groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 7:48:12

Oh,heel mooi!! Een echte prinses :-)!
En je kapsel ook heel mooi...je echte haren of extensions?
Geniet nog maar lang na!!
Je grote bruidsmeisjes waren ook prachtig in dat paars!! En de kleintjes natuurlijk heel schattig...echt leuke foto's!

Veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik8-6-2012 7:53:42

Nu weet ik waarom je mijn jurk vond! :-)))))))
Goed keuze!

je zag er prachtig uit! Leuk he, zich net als een echte prinses voelen voor 1 dag! :p

Geniet nog er nog maar van!

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik8-6-2012 7:54:01

*mooi* vond

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-6-2012 8:15:43

prachtige jurk en mooie boeket!!!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 8:18:18

Proficiat!!

Hele mooie foto's van jullie dagje!!

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 8:50:15

Prachtig! Jullie straalden!
Dikke proficiat!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik8-6-2012 8:50:44

heel mooie foto's.
Je boeket is super, die steel vind ik heel origineel !

Aangezien ik ook volwassen bruidsmeisjes heb die ik graag 'in het zelfde wl steken', vroeg ik mij af waar jij hun kleedjes gevonden hebt?

Proficiat en geniet van het getrouwde leven :)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik8-6-2012 9:14:21

Een hele dikke proficiat!
Echt heel mooie foto's!
Je was een echte prinses!
Nog veel geluk samen!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 10:14:13

@ Dorien: Ja Ellen was er ook bij! Zeer vriendelijke mervouw, heeft ons echt op ons gemak gestelt en was ook superlief voor ons dochtertje tijdens onze shoot. Kindjes zijn niet altijd even gemakkelijk

@ Tima: de bedankjes komen uit Italië. Die moet je dan nog enkel vullen met de suikerboontjes. Maar die op de foto zijn enkel de tafelbedankjes. Dus op elke plaats eentje. En op het einde van de avond hadden we voor ieder gezin nog een iets groter bedankje en dat was een pizzasnijder ingepakt met nog zo'n bloem met boontjes aan gebonden.

@Sandra: het zijn extensions mijn eigen haar werkte niet echt mee...maar vond het zelf prachtig met die krullen erin!!

@Tiziana : Ja ik kon op dat moment nog niet veel zeggen...je weet maar nooit wie er kan meelezen hé! Het was geweldig om zo'n sprookjesachtg kleed te dragen! En nu kan ik 'm nog eens dragen, op 22juli tijdens het feest in Italië

@Carrie: Ik heb de jurken bij Lieben gehaald in Genk... heb wel het één en ander aan de hand gehad daar... mja Het s voorbij nu en heb van andere weel hele goeie commentaren gehad dusja..

En Bedankt iedereen voor de lieve reacties!!!

An
18-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 13:35:20

Mooi !!!! :-)

Echt sprookjes achtig!! wauw!!
Kwam je bruidsboeket ook van bloem&blad?? (tis toch die bloemist tegenover de kerk he?)
Welke zaal had je?
groejtes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 20:45:12

hey nee dat roze boeket is gemaakt door een collega van mij :-) ik wilde iets anders dan anders! Ik ben wel met een ander boeket de kerk binnengewandeld ( wel van bloem en Blad tegenover de kerk) en die heb ik dan weggegeven aan mijn mama. En Steven stond dan klaar met dat roze boeket vooraan aan het altaar
En dat ander heb ik s'avonds dan ook weggegooid

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 20:45:54

En zaal was de Abdijhoeve in Houthalen!

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik9-6-2012 8:04:20

Hey Patrizia

Geweldig! ik twijfel ook nog om men kleed mee te nemen naar de Malediven in november en daar die nog eens te dragen.
Die staat nu thuis op een paspop en iedere keer als ik voorbijloop ben ik nog altijd even verliefd als de eerste keer dat ik het paste! ;-)
We hebben goed gekozen! :-)
Geniet er 22 juli van!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik9-6-2012 12:16:58

Hey Tiziana dat zou inderdaad wel mooie foto's opleveren hé ;-) Waar heb jij die paspop gevonden? Ben er nu ook achter aant zoeken... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...