Terug naar overzicht
Proficiat!!Mooie foto's en de kindjes waren ook echt super schattig.
Heel mooi, proficiat!
Oh zo mooi en wat een mooie kindjes hebben jullie! Ze hebben er duidelijk samen met jullie enorm van genoten! Proficiat!
Proficiat!! Had de prachtige foto's al gezien via de groep op facebook Héél mooi!! Nog veel geluk in de toekomst samen!!
Supermooi! Tof eigenlijk dat jullie kindjes de trouw ook van dichtbij konden meemaken eigenlijk hè? Je zag er stralend uit, heel mooi kleurenpallet ook met dat paars. Dikke proficiat!
proficiat !!!!
Hey ;)Ik had ook al op facebook gekeken, maar toch nog eens zeggen dat de foto's heel mooi en spontaan zijn!!Je was echt een prachtige bruid!!En de allerkleinste...echt een fotomodel :-) de andere bruidskindjes waren ook heel mooi zene!Geniet nog maar goed na!!Hoe was het op weekend??? Leuk onder jullie 2'tjes?? :-)groetjes!!Sandra
heel mooie foto's. Wij hadden ook dat liedje als openingsdans :)
heel mooi en je haar was prachtig jammer dat je zo ver woont of kging vragen om je letters te mogen kapen toevallig ook onze initialen
heykunnen jullie fotokes er gewoon opzetten ook heb geen facebookgrtjs vanessa
Knap hoor, Het was vast een geweldige dag :) Proficiat!
Een dikke proficiat! Hele mooie foto's hoor! Zo mooi dat jullie waren! Geniet nog van jullie wittebroodsweken!Groetjes
Heel mooi! Leuk de tattoo-ring, mooi alternatief als je geen ringen mag dragen, maar denk niet dat het voro mijn ventje is.
@ sven je kan een album aanmaken bij mijn album.nl is gratis en link kun je hier delen
Hey Linsey,Jullie zagen er beeldig uit. Hele mooie foto's. We mochten allebei dan ook genieten van prachtig weer. Daar hebben jouw zoontje en mijn mama voor gezorgd! Ik heb er op onze dag ècht aan gedacht :-).Ik wens jullie alle geluk toe!
Ik kan de fotootjes niet meer bekijken, heb je ze van fb gehaald? We zijn pas net terug van huwelijksreis dus kan nu pas naar de foto's zien ;-)