Terug naar overzicht
Ik denk dat je daar nog meer van geniet als t een 2de huwelijk is. Wij trouwen ook voor de 2de keer en alles wordt veel bewuster gedaan. tis al een grote stap die je opnieuw zet, niet zo vanzelfsprekend als de 1ste keer dat je trouwt. Je regelt (en betaalt) ook alles zelf, dus alles doe je precies hoe jij het wilt. Wij gaan er ook echt ONZE dag van maken!Het zag er een schitterende dag uit, jullie zagen er schitterend en zéér verliefd uit! Nog vele vele vele gelukkige jaren!!!
Prachtige foto's. Inderdaad, een verslag is overbodig, de foto's zeggen genoeg. Proficiat!
heel chic en origineel zag er super leuke dag/avond uit
Heeeeeeeeel mooi!!Jullie zagen er prachtig uit!!!!
Echt hele mooie foto's en vind je kleed supermooi!!Geniet van jullie gelukkig leven samen!!
Ooooh,prachtige foto's San!! Alles paste perfect bij elkaar,het plaatje klopt helemaal. Het kleed en de bloem in je haar,echt mooi!!Het is aan elke foto te zien dat jullie en alle andere mensen hebben genoten van de hele dag!! En de poster van jullie geweldige uitnodiging,echt mooi gedaan!!Nog een dikke proficiat en geniet van het getrouwde leventje samen Groetjes,Nancy
Heel mooi, dikke proficiat!!!Mooie make up :) een dagje later heeft Nadia de mijne gedaanGeniet van het getrouwde levengroetjesNancy
Dikke proficiat!!!!!!!!!!!
Waw Sandra, prachtige foto's van een stralend koppel. Geniet van jullie huwelijk en laat elke dag tellen! Drie dikke kussen
Oh heel mooi!!Je stond prachtig met je kleed!!Heel mooie, spontane foto's!Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!!groetjes
Heel mooi! Ik zat er nog op te wachten ;-).
Foto's zeggen hier meer dan woorden zouden kunnen. Heel mooie, spontane foto's! Dikke proficiat!
Hele mooie foto's. Heel mooi koppel. En ik bevestig dat je een tweede huwelijk helemaal anders beleeft. Veel intenser en veel bewuster. uit jullie foto's blijkt dat ook zo te zijn.Dikke proficiat! Geniet van jullie huwelijksleven!