TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marisa
1-9-2012
|
10-6-2012 12:50:49
Wij geven ons feest ook in de Galazaal van Salons Ter Roest. Van vrienden en familie, die daar al naar een feest gegaan zijn, heb ik te horen gekregen dat het daar niet slecht was. Zelf zijn we vorige week onze menu gaan voorproeven. Het was lekker, maar veel te veel eten :) Ik ben voorlopig dus heel blij met de keuze
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-6-2012 15:04:08
Hey Silke,
Ik ben er zelf nog niet naar een feest gegaan, maar mijn aanstaande wel (voor er van mij sprake was :-) ) en volgens het koppel die er getrouwd zijn is de zaal toch goed hoor! En het eten lekker, hoor ik toch altijd.
Succes!
groetjes
|
|
Yves
|
11-6-2012 8:47:39
Beste Silke, Ben er net zaterdag een huwelijksreportage gaan doen en vorig jaar ook al enkele keren langs geweest voor dezelfde reden. Alles was pico bello in orde en de huwelijkskoppels meer dan tevreden! Vriendelijke groeten, Yves www.huwelijksfotograaf.nu
|
|
Silke
4-5-2013
|
11-6-2012 12:45:07
Bedankt voor de positieve reacties. Dan hebben we goed gekozen. Nu aftellen naar ons proefmenu.
|
|
heidi
|
11-6-2012 16:57:09
wij zijn gehuwd in 2009 en hebben ons feest ook daar gegeven, wij waren er zeer tevreden over...het eten was lekker,de bediening in orde en de obers zeer vriendelijk...ook mochten we toen onze eigen bruidstaart voorzien bij het nemen van hun dessertenbuffet (ik wou zelf mijn taart maken).niets dan positiefs
|
|
Veerle
2-7-2011
|
25-6-2012 8:38:49
Hey Bruidjes, Toch ongelooflijk hoe meningen kunnen verschillen... Enkele weken geleden naar een huwelijk geweest in Salons Ter Roest en ik kan daar niet veel positief over zeggen... De receptie en de bediening nog tot daar aan toe (al is iedereen er wel ruim pensioengerechtigd), maar het eten was echt verschrikkelijk... Niks vers, alles uit pakjes of diepvries... Het gerechtje met vis was zelfs ronduit niet te eten en stonk echt naar slechte vis... Voor de rest heeft de zaal (achteraan, met gouden plafond) echt zijn beste tijd gehad... Misschien was het een fantastische zaal in de jaren '90, maar die tijd is, naar onze mening althans, ondertussen toch gepasseerd... Groetjes*
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
3-7-2012 14:14:58
Hallo! Ben hier nieuw en zie hier juist je topic waar ik toch ook ff op wilde reageren. Wij hebben daar ook al een aantal huwelijksfeesten gevierd en ik kan van geen enkele zeggen dat ze fantastisch waren. Zoals hier eerder al vermeld is, was bij ons het eten ook niet spectaculair en de bediening ondermaats alsof ze er allemaal tegen hun goesting stonden. Natuurlijk kunnen ook deze mensen eens een slechte dag hebben omdat ik zie dat sommige hier toch wel positief over beoordelen Wat de zaal zelf betrefd is het zeker geen hoogvlieger, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk!!! Voor mezelf als ik naar een feest ga vind ik het toch leuk om ergens binnen te komen en een 'wauw' gevoel te hebben ook al let je er voor de rest van de avond niet meer op. Maar zie dat jullie nog moeten gaan proeven en wrs de zaal nog eens gaan bekijken? Dan kan je zelf nog zien hoe het uitdraaid natuurlijk e. Hoop dat het bij jullie wel positief uitdraaid en dat jullie een zalige dag/avond/nacht tegemoet gaan! groetjes
|
|
Silke
4-5-2013
|
3-7-2012 15:21:40
@ Veerle en Debbie; Als ik jullie reacties lees krijg ik toch wel een beetje schrik. Onze zaal ligt ondertussen al vast. Tot nu toe zijn we daar toch al 2x vriendelijk onthaald geweest. Ik hoop dat het personeel en de keuken dan een betere dag heeft. Wij waren sowieso van plan om geen té speciaal menu te kiezen, gewoon iets dat iedereen lust, vis lust mijn verloofde toch niet graag, denk dat je met vlees niet veel verkeerd kan doen denk ik. We maken er gewoon het beste van. De zaal kan je zelf ook nog wel leuk aankleden. Groetjes
|
|
Veerle
2-7-2011
|
5-7-2012 11:57:41
Hey Silke, Ik zal voor jullie mee duimen dat alles goed loopt! ;) Nu gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid... Wat vragen die daar per persoon? Want ik hoor langst alle kanten dat die serieus duur zijn, maar bon, wat duur is voor persoon A, is misschien heel goedkoop voor persoon B... Je mag me dat gerust ook in een privéberichtje sturen hoor ;) Groetjes, Veerle
|
|
Silke
4-5-2013
|
5-7-2012 12:20:17
@ Veerle; Danku! Wij vonden dat heel goed meevallen. Ik had het duurder verwacht. Wij betalen 79,50 euro/pp, (= receptie (6 hapjes/persoon + drank) + avondfeest (warm voorgerecht, koud voorgerecht, soep, hoofdschotel, dessertenbuffet + drank van begin tot einde feest) Ik heb liever een all in prijs, zodat je op voorhand weet hoeveel je zal moeten betalen. Zonder dessertenbuffet, gewoon 1 nagerecht komt het op 75 euro. Ik had daarvoor ook gehoord dat het 100 euro/pp zou zijn enzo maar mensen kunnen soms al is overdrijven hé.
|
|
Silke
4-5-2013
|
5-7-2012 12:32:07
.. En we moeten ook niets apart voor de zaal betalen. Heb toch al vaak gehoord dat sommige zalen nog een apart bedrag (meestal 500 euro) vragen voor enkel de zaal af te huren en de opkuis en het personeel enzo zit ook in de prijs inbegrepen dus we zijn toch wel tevreden. Als je enkel mensen vraagt voor de receptie of enkel na dessert komt het wel vrij duur uit, voor wat het is, scheelt eigelijk niet zoveel maar we zijn dat toch niet echt van plan dus. Voor ons is deze formule wel goed.
|
|
Karolien
16-6-2012
|
8-7-2012 21:35:44
Ik zal het na 25 augustus kunnen zeggen.. Dan moet ik er naar een huwelijk :-) Maar mijn ouders zijn er al geweest voor een huwelijk en vonden het zeker niet slecht hoor!
|
|
Silke
4-5-2013
|
8-7-2012 23:08:15
@ Karolien ; Je mag nadien altijd iets laten weten. Veel plezier!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|