Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadootjes voor de kindjes!

11-6-2012 16:20:05
Aloha!
Een tip voor al wie nog op zoek is naar een kleinigheidje om uit te delen aan de kindjes op jullie huwelijk:
Een bloemenpen! hebben de onze net aangekregen en ze zijn GE-WEL-DIG! :)
dit is de site waar wij ze gekocht hebben, je hebt er nog andere ook, maar van deze firma kregen wij de meeste en de snelste info! ;)
echt een aanrader want ze zijn superschattig!
Liefs,
Evi & Alexander

Evi
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 583

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik11-6-2012 19:49:31

Heel mooi, zo fleurig! Geef je dat ook aan de jongens?

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik11-6-2012 22:01:27

ja, voor de jongens hebben we blauwe bloemekes maar er hangen nog snoepkes aan ook en de weinige jongens die waarschijnlijk iets komen afgeven zijn nog zo klein dat ze dit ook wel leuk vinden, we hebben het op voorhand getest op onze bruidskindjes (ook jongetjes, 2 en 4jaar) en die vinden het kweetnijoe leuk! :)

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik12-6-2012 10:20:10

Leuk ideetje!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...