Terug naar overzicht
Examens en bp is inderdaad niet makkelijk!Wat goed van jou! Dikke proficiat en veel plezier!
Wauw! Chapeau! Het lijkt me inderdaad niet simpel om EN te studeren En een huwelijk te plannen!Dikke proficiat!
Proficiat! Ik heb vandaag mijn jury gehad, en mijn theorie-examens zijn gelukkig ook achter de rug. Ik weet pas woensdag mijn resultaat, maar de stress is grotendeels weg nu, kan er toch niets meer aan veranderen...Het is inderdaad niet simpel: studeren en een huwelijk plannen. (Ik heb ook net een nieuwe job én wij zijn nog aan het verbouwen) ;o)
Kei goed!!! Proficiat!En nu met een gerust hart en een fier geweten aftellen naar je mooiste dag!!!groetjes
amai super zeg - proficiat indeedvanaf nu vollen bak genieten!
Leuk te horen dat het kan studeren en huwelijk plannen, dat is wat mij ook te wachten staat!
Dank jullie wel allemaal! :-) Trots zijn op jezelf mag wel eens eh! Waw Emy, daarbij nog eens werken ook. Chapeau!! Fingers crossed dus!!Stefanie: het lukt zeker, soms met de nodige spanningen en frustraties en soms wat minder en dan weer meer met de trouw bezig zijn. Maar het lukt zeker! Veel succes! Groetjes!
een goeie relatietest is het wel ;) want tijd voor huishoudelijke taken bleef er niet zoveel over (dus het ventje moest opeens koken, wassen, strijken, kuisen, ...)
Een dikke proficiat, super gedaan!En nu nog geniet van het aftellen :)