Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cupcakes voor vrijgezellencomité

14-6-2012 16:09:34
Hey bruidjes en gommetjes!
Afgelopen zaterdag had ik mijn vrijgezellen en wauw, wat was ie SUPER! Ik ben nog altijd onder de indruk hoeveel tijd en werk iedereen er heeft ingestoken!

1 van de activiteiten was een workshop 'cupcakes decoreren', echt heel leuk aangezien ik zo'n zoetebek ben :-).
Nu wou ik graag als extra geschenkje enkele cupcakes decoreren, maar enkel voor mijn vrijgezellendames. Vinden jullie dit een leuk idee? Of zou ik dit dan voor alle gasten moeten doen?

Groetjes
Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 700

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik15-6-2012 9:08:46

Hallo,
Ik had ook al zoiets in gedachten, ik moet mijn vrijgezellen nog doen, maar ik weet sowieso dat ze er veel tijd en werk hebben ingestoken!
Ik vind dit zeker een leuk idee, maar ik zou dan wel afspreken met de mensen van de vrijgezellen om dan de cupcakes te geven!
Als je dit op uw avondfeest wil geven, zou ik het vervelend vinden als je er zommige wel iets geeft en andere niet!

Je kan er nog een leuke dag/avond van maken om met die vriendinnen af te spreken en ze dan hun cupcakeje te geven!!

Groetjes,

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-6-2012 10:55:35

Ik zou er ook enkel geven aan het vrijgezellengroepje als de rest van de genodigden er niet bij is (of dit op zijn minst niet ziet) anders kan het pijnlijk overkomen over andere gasten. Je kan hen misschien de dag voor jullie trouw de cupcake bezorgen als "smaakmaker" voor de volgende dag?

Caroline
6-10-2012
 Meld misbruik15-6-2012 15:58:31

Hey Melissa,

Ik heb de resultaten van de workshop gezien op facebook! (uw zus zat bij mij in het middelbaar!) het zijn wel allemaal juweeltjes: bijna zonde om ze op te eten! :-)

Mij lijkt het een leuk idee om idd het vrijgezellengroepje zo'n attentie te geven. Het gaat vooral om het gebaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...