Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eeuwige twijfelaar

14-6-2012 20:45:38
Dag bruidjes :)

Amai met nog 15 dagen op de teller begint het toch spannend te worden. en hoe minder er op de teller staat hoe meer ik twijfel over alles. Nu heb ik al schoenen gekocht bij van loock, ze zijn mooi, maar nu begin ik te denken dat ze te klassiek zijn, dus nu ben ik aan het kijken voor andere schoenen. :)
Ik begin meer en meer te twijfelen over alles en nog wat. Is mijn kleed wel goed, zijn de schoenen niet te klassiek. En dan ben ik aan het denken om mijn make-up mssn toch anders te laten doen. Neem ik een tasje of niet. Man man...
Zijn er nog bruidjes met hetzelfde probleem? Of ligt het weer aan mij.. de eeuwige twijfelaar

Veel succes met de voorbereidingen!

XX

jill
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 718

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik14-6-2012 21:14:18

Nee Jill, je bent niet de enige... Ik ben weegschaal en van nature een echte twijfelaar, maar sinds enkele maanden is dit in het kwadraat verergerd. Het is alsof ik echt geen enkele beslissing meer kan maken. Zo erg dat ik op bepaalde vlakken gewoon zeg: "Weet je wat, kies jij maar" terwijl ik juist over alles zo'n controle wil houden. Daardoor blijft bij ons ook heel veel liggen en moeten we met nog 4 weken te gaan nog heel veel doen.
Ik heb momenteel dagelijks een moment dat ik mezelf een 'slap in the face' wil geven Zo had ik bijvoorbeeld oorbellen besteld via Etsy, die ik eerst heel mooi vond en nadien toch te klein. Nu heb ik er nieuwe besteld vanuit de VS, zijn ze aangekomen, vind ik deze dan weer te groot... Ach ja, wie weet vind ik ze volgende week wel perfect!
En uiteindelijk gaat het niet om die dingen op het moment zelf maar om jullie geluk. Dus probeer er nog zoveel mogelijk van te genieten (dat probeer ik ook) en we kijken allemaal uit naar jouw verslagje en je foto's nadien (en dan zullen we oordelen of je schoenen te klassiek waren... Haha grapje! )
Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 8:37:24

Hey Jill,

Ik denk dat we allemaal dat 'twijfelsyndroom' hebben hoor...
Ik twijfel ook nog steeds aan mijn jurk...had dit ook heel erg voor mijn eerste pas, de dag nadien alle twijfels weg...en nu krijg ik het weer!
Ik heb ook al collecties voor 2013 gezien (Marylise oa) en daar zitten echt zo'n mooie kleedjes bij...dan denk ik alllééééé...waarom was de collectie van dit jaar minder mooi?
Maar, er zullen altijd mooiere kleedjes zijn denk ik...en ook mooiere schoenen :-) hehe...

Succes nog ;-) en je zal zeker stralen op je mooiste dag!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...