Terug naar overzicht
Nee Jill, je bent niet de enige... Ik ben weegschaal en van nature een echte twijfelaar, maar sinds enkele maanden is dit in het kwadraat verergerd. Het is alsof ik echt geen enkele beslissing meer kan maken. Zo erg dat ik op bepaalde vlakken gewoon zeg: "Weet je wat, kies jij maar" terwijl ik juist over alles zo'n controle wil houden. Daardoor blijft bij ons ook heel veel liggen en moeten we met nog 4 weken te gaan nog heel veel doen.Ik heb momenteel dagelijks een moment dat ik mezelf een 'slap in the face' wil geven Zo had ik bijvoorbeeld oorbellen besteld via Etsy, die ik eerst heel mooi vond en nadien toch te klein. Nu heb ik er nieuwe besteld vanuit de VS, zijn ze aangekomen, vind ik deze dan weer te groot... Ach ja, wie weet vind ik ze volgende week wel perfect! En uiteindelijk gaat het niet om die dingen op het moment zelf maar om jullie geluk. Dus probeer er nog zoveel mogelijk van te genieten (dat probeer ik ook) en we kijken allemaal uit naar jouw verslagje en je foto's nadien (en dan zullen we oordelen of je schoenen te klassiek waren... Haha grapje! )Groetjes
Hey Jill,Ik denk dat we allemaal dat 'twijfelsyndroom' hebben hoor...Ik twijfel ook nog steeds aan mijn jurk...had dit ook heel erg voor mijn eerste pas, de dag nadien alle twijfels weg...en nu krijg ik het weer!Ik heb ook al collecties voor 2013 gezien (Marylise oa) en daar zitten echt zo'n mooie kleedjes bij...dan denk ik alllééééé...waarom was de collectie van dit jaar minder mooi?Maar, er zullen altijd mooiere kleedjes zijn denk ik...en ook mooiere schoenen :-) hehe...Succes nog ;-) en je zal zeker stralen op je mooiste dag!!groetjes