Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen, nu zaterdag; SPANNEND!

14-6-2012 22:31:21
Ben eens nieuwsgierig wat m'n bachelorette team in petto heeft voor mij! Had m'n zus op voorhand een lijst gegeven met dingen die ik absoluut NIET wilde en ben er vrij zeker van dat ze dit ook zo gedaan heeft!

Zaterdag is het dan ook inneens de vrijgezellen van m'n toekomstige en man man man wat ze daar mee van plan zijn! Ik lig gewoon nog steeds omver van 't lachen! (Kan momenteel niets online zetten, hij leest af en toe mee en dan is de verrassing eraf!)

Het enige wat ik voor mijn vrijgezellen weet is dat m'n zus me oppikt om 11u30 en dat ik in 't wit moet zijn met platte (maar geklede) schoenen... Ik ben zoooo curieus, kan je je gewoon niet voorstellen!

Achteraf zet ik een verslagje online, en als zaterdag passé is komt het pas écht dichtbij! :-)

I'm exited!

Groetjes

Niki
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 682

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik14-6-2012 22:40:41

Ik heb zaterdag ook mijn vrijgezellen ik ben ook zeer nieuwschierig naar wat ze vanplan zijn. ik weet alleen dat ik in het roze en wit aangekleed moet zijn, en dat ze om 16h naar mijn thuis komen om dan naar ergens te vertrekken!!
spannend!

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik14-6-2012 23:25:10

Ik heb 30 juni mijn vrijgezellen (toch nog een goeie maand van de trouw, maar in juli is iedereen wel eens weg) en ik vind het ook super plezant om te horen dat ze de voorbereidingen zo leuk vinden. Ik weet nog helemaal niets, maar ik vind het gewoon al fantastisch dat ze al die moeite doen voor mij. Ik ben de eerste die trouwt van al mijn vrienden en familie dus ze zijn allemaal super-enthousiast, maar ze weten ook dat ze geen al te gortige dingen moeten doen met mij, want ik kan hen later nog allemaal 'terugpakken' :D

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik15-6-2012 8:40:35

Ik heb volgende week zaterdag mijn vrijgezellen.
Ik kijk er heel hard naaruit, maar heb toch ook een klein beetje stress omdat ik totaal niet weet wat mij te wachten staat! En ik ben ook de eerste die gaat trouwen van familie en vrienden, dus ze zullen ook wel denken dat ze niet TE erg moeten doen omdat ze dat dan eens zo hard terugkrijgen! Mijn toekomstige heeft meer pech, hij is één van de laatste in zijn vriendenkring!
Maar ze hebben op voorhand gevraagd wat we wel en niet leuk zouden vinden want ze vinden het belangrijkste dat de man of vrouw in spé het zeker leuk vindt en er met véél plezier aan kan terug denken!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 8:47:48

Oh, spannend!!!!
Ben al benieuwd naar een verslagje...
Ik heb ook dezelfde dag als mijn toekomstige mijn bachelorette :-) en zowel zijn dag als mijn dag zou bijna georganiseerd zijn...spannend!
Ik heb ook doorgegeven wat ik écht niet wou...benieuwd of ze zullen volgen :-).
In elk geval - veel plezier zaterdag!!!

groetjes

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik15-6-2012 8:57:07

M'n zus (getuige en organisatrice van m'n bachelorette) slaapt al heel de week bij mij thuis (toekomstige zit voor 't werk in Engeland) en ze kan er geen 5 seconden over zwijgen en heeft bijna 2 belangrijke dingen verklapt (zei ze zelf!).

We zijn maar met een klein groepje (5, inclusief mezelf) maar een grote groep zorgt daarom ni voor meer sfeer hé! :-)

Op zaterdag 26 mei hadden onze vrienden hun vrijgezellen (hun huwelijk was op zaterdag 2 juni) en daar is alles echt heel vlotjes verlopen (behalve dan dat er meisjes/vrouwen waren die niets lieten weten en dus ook niet zijn komen opdagen...) Uiteindelijk zijn wij de 2de in de groep die trouwen en de rest weet dus ook goed genoeg dat ze 't ni té ver moeten drijven.

Heb ze ook al een verwittiging gegeven voor de trouw zelf! Dat we het ni op prijs stellen moest er bij ons thuis (we huren een appartement op de 1ste verdieping) vanalles zou gebeuren. M'n verloofde laat dit weekend z'n sleutels zelfs thuis omdat hij bang is dat ze die anders zouden afpakken, en zelf ben ik daar toch ook bijna zeker van dat ze dit zouden doen!

Op onze huwelijksdag zelf gaan we alle deuren in 't appartement op slot doen, zodat ze enkel in de gang kunnen (ons appartement, daar kom je binnen in een gang en dan deur voor de living, keuken ligt daar achter, deur voor badkamer, deur voor burokamer, deur voor slaapkamer,... dus ze zullen al héél veel moeite moeten doen!)

Bij het andere koppel van 2 juni hebben we enkel hun gevel voorzien met een spandoek "just married, Els + Davy" en blikjes achter hun oldtimer! Echt leuke dingen, niets speciaals of "vettig"

Ben eens curieus, als zaterdag passé is, wordt het echt ECHT :-), maar stress of zenuwen, die zijn plotseling spoorloos verdwenen! :D

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 9:20:10

Hey,

Je zegt daar zo iets...wij huren ook een appartement, dus zou het ook niet fijn vinden als ze iets uitsteken! En vooral...ik heb 2 Britse korthaar poezen...en die zijn al niet zo voor veel vreemd volk in huis :-). Ze zitten altijd in de woonkamer/keuken...maar zijn zo stil en zo snel dat ze soms in de gang zitten of in een slaapkamer zonder dat ik het gezien heb...laat staan iemand anders!!!
Mag er niet aan denken dat één van die poezen onder dat bed zou kruipen en dan een ganse dag zonder eten/drinken zou zitten...nee!
Ze mogen er niet in :-) sleutel wordt aan mij afgegeven (mijn liefje komt mij afhalen aan ons appartement)! Enkel mijn mama heeft een reservesleutel, maar die heb ik al goed gezegd dat ze hem niet mag afgeven...niet niet niet!! :-)
En heb het al duidelijk gemaakt als ze toch binnenkomen en beginnen met ballonnen enz...en ik zie de dag nadien dat mijn katten vol stress zitten...dat ze allemaal ne post gaan pakken!!! :-)

Geniet er van zaterdag en dan nog even aftellen naar je mooiste dag!!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...